- Ble medlem
- 02.01.2005
- Antall liker
- 517
Bill Fay igjen,bra plate !
life is people (cd)
mvh. s,

life is people (cd)
mvh. s,
|
Strøken live-skive det der. RW er en ypperlig representant for Sverige. Den nedenfor, "Allting förändras", er i en litt annen gate. Allsidig fyr. 2001.
Har 4-5 RW skiver, bla den du hører på nå som er en hans beste syns jegStrøken live-skive det der. RW er en ypperlig representant for Sverige. Den nedenfor, "Allting förändras", er i en litt annen gate. Allsidig fyr. 2001.
Vis vedlegget 151080
Da kan du forvente noe av det bedre Hooker har festet til tape. Lyd? Heller god Hooker og dårlig lyd enn dårlig Hooker med god lyd...John Lee Hooker - House Of The Blues (1960)
![]()
Ikke verdens beste lyd på noe av disse sporene, men det gir jeg blaffen i.
Opptakene er gjort 1951-54, hva kan man egentlig forvente da?
Savage Rose er fantastisk bra! Var på konsert med dem i Bergen i 2010, en av de beste konsertene jeg har vært på uansett sjanger!
Prøver den.The Reverend Peyton's Big Damn Band - Between The Ditches (2012)
![]()
Får høre ka gospel pastoren har på hjertet.Begynner groovie og fint i alle fall.
Chris Knight hørtes okei ut etter første litt for ufokuserte gjennomlytt.
Han der Chris Standring ser ut til å være en snasen fyr...Chris Standring - Soul Express på CD
![]()
Må nok skuffe deg Townes, han ser slik ut:Han der Chris Standring ser ut til å være en snasen fyr...Chris Standring - Soul Express på CD
![]()
Setter på denne klassikeren, jeg også.Savage Rose er fantastisk bra! Var på konsert med dem i Bergen i 2010, en av de beste konsertene jeg har vært på uansett sjanger!
Annisette sang som om hun framdeles var 30 år!
Skal sjekkes i morgen, altså i dag, men litt senere. Spennende.Bob Wayne - Till the Wheels Fall Off (2012)
![]()
Hmmm
Eg tenker en kryssning mellom Hank III og Junior Brown...
Tut og kjør i alle fall.