Mens Gov`t Mule fortsatt er på tapetet er jo denne litt kul.
Gov't Mule - "Money" (Pink Floyd cover) - Mountain Jam VII - 6/4/11
Gov't Mule - "Money" (Pink Floyd cover) - Mountain Jam VII - 6/4/11
Da er det godt mulig du liker Warren Haynes "the man" også
Du skulle prøve denne, -hvis du får tak i den.Vis vedlegget 223211 Svensk vinyl spilles..
Er dette den "normale" 40th Anniversary utgivelsen eller er det Mobile fidelity versjon?Dagens første snacks.
Vis vedlegget 223320
Jethro Tull - Aqalung 40th Anniversary.
Fabelaktig lyd på denne, og endelig en utgivelse med bass.
Dette er ikke Mobile Fidelity. Må være den eneste cd-utgivelsen av Aqualung som ikke lider av spiss diskant og manglende bass.Er dette den "normale" 40th Anniversary utgivelsen eller er det Mobile fidelity versjon?Dagens første snacks.
Vis vedlegget 223320
Har ofte savnet noe mer bass på flere Jethro Tull album, og de har derfor ikke vært så mye spilt hos meg.
Da havner den på lista.Dette er ikke Mobile Fidelity. Må være den eneste cd-utgivelsen av Aqualung som ikke lider av spiss diskant og manglende bass.Er dette den "normale" 40th Anniversary utgivelsen eller er det Mobile fidelity versjon?Dagens første snacks.
Vis vedlegget 223320
Har ofte savnet noe mer bass på flere Jethro Tull album, og de har derfor ikke vært så mye spilt hos meg.
Starter du en slik mimre ettermiddag nå, albuma fra den gang da musikk som oftest kom på store sorte skiver med riller i.
Enkelt Lars Erik jeg satt å spilte Perfect Strangers med Deep Purple når han (sønn nr 2) kom ned i PC hulen, og uttalte at han hadde en mye bedre versjon jeg måtte teste.Ut med popen!
Vis vedlegget 223564
The Sadies - Internal Sounds. 2013.
Hva er det for noe støy Johnny spiller? Og det FØR middagshvilen????![]()
Den skiva er på min topp 10 liste.