I dag brukes spesielle kullfiber børster.Jeg vet ikke hvor aggressiv den vindusvasken er..........Håper det er greit om jeg henger meg på her?Det er helt riktig!
Bergen Lydlaug gjorde en stor test på vinyl mot cd for noen år siden: http://www.hifisentralen.no/forumet...here-your-mouth-en-digital-vs-analogtest.html
Resultatet var en lett overvekt av vinylpreferanse, men det var helt klart store kvalitetsforskjeller der også.
Har en part i en vinylvasker her i Bergen, men det er en stund siden jeg har hatt den i hus nå. Stort sett bruker jeg bare en vinylbørste.
mvh
Hva med å bruke en fiberklut, vil det bli for grovt?
Eller hva med sprayflaske med vindusvask og et kjøkkenhåndkle?
Mvh
R.
Problemet med kluter er vel i hvilken grad du fjerner dritten ift. å gni dritten bedre inn i rillene med kluten.
mvh
Jeg hadde/har en plass en sak som jeg kjøpet back in the days, børstene ligner på det som blir brukt på møbler for å fjerne smuss og hår, slik en enveis sak som ligner litt på velur og som hadde tre håndtak hvor det var plass til rensvæske inni, den funka veldig bra om platene ikke var for møkkete.
Skal se om jeg finner den og legge ut et bilde, sikker flere litt voksne som husker den fra 70-80 tallet.