Tradisjonen tro avbildes drikkevarene.

|
Alt for langt å gå til mikrobryggeriet i Flåm i Aurland sa østlendingen som skulle ut etter ølTradisjonen tro avbildes drikkevarene.
![]()
Jeg tror jeg hadde hørt disse etterpå, for å se hva jeg evt. gikk glipp av for 136,005 kr.
Musakken og weissbieren kan du holde for deg selv... Ærre muli????Vis vedlegget 222370
Noen ganger lurer man på om man har havnet i feil tråd(øl)
men så ser man jaggu at det spilles musak!
Ikke et helt ukjent band ville jeg tro?
Vis vedlegget 222371
Flott skive det der. Spilte den en del for et par år siden.-nå skal jeg først spille litt ørkenblues,-og så legge meg.
Hva?Musakken og weissbieren kan du holde for deg selv... Ærre muli????
Hvis du kaller andres musikksmak for musakk kan du stå i skammekroken! Ang weissbier, har du i det hele tatt kjent smaken? PFØY (Fra Donald Duck & Co.)Hva?Musakken og weissbieren kan du holde for deg selv... Ærre muli????
Mvh
Rack-Mannen
Dette er uten tvil noe av det bedre jeg har hørt i kveld.Hatten min
Herrrrre guuuud det e fredag igjenn.Vi er på det sporet, ja...
Slik går det, når man drikker hvitt øl!
Allerede lørdag her, langt sørøst i NoregHerrrrre guuuud det e fredag igjenn.![]()
Var for sein med å trykke send knappen, lette etter musikk.Allerede lørdag her, langt sørøst i NoregHerrrrre guuuud det e fredag igjenn.![]()
Eg tog anVar for sein med å trykke send knappen, lette etter musikk.Allerede lørdag her, langt sørøst i NoregHerrrrre guuuud det e fredag igjenn.![]()
![]()
Faen til griseprat! Skal du ta`n; finn et rom!Eg tog anVar for sein med å trykke send knappen, lette etter musikk.Allerede lørdag her, langt sørøst i NoregHerrrrre guuuud det e fredag igjenn.![]()
![]()
Jeg tror det er dumt å kjøpe høyttalere etter utseende uansett.@ bluesbreaker: Vrient å se forskjell på disse lekre italienske? damene. Men tror jeg holder en knapp el. ti på Avalon.
mvh
Helt enig Lars-Erik, disse sørsørpå har en stil som er sjokkerende, vi kultiverte østlendingerFaen til griseprat! Skal du ta`n; finn et rom!Eg tog anVar for sein med å trykke send knappen, lette etter musikk.![]()
Vet ikke det. En utrolig bra versjon, ja. Men Den er pinadø bra med Gudene også.Umulig å få lagt seg.
Avalon, Weissbier og Fuchs får ta skylda.
Bedre enn Beatles lars_erik!
Bluesbreaker@ Du er litt som kona, sier hun skal gå å legge seg, gjør seg klar å så er hun lys våken ogDe siste par åra har Fuchs & Co spilt Fletta av Beth Hart.
brukt opp mine jeg også.@ bluesbreaker: Liker!
mvh