Er det mulig med en terning?Denne fikk terningkast 8 i Dagbladet i dag
Du sier noe.....Er det mulig med en terning?Denne fikk terningkast 8 i Dagbladet i dag![]()
Terningkast hittil har kun vært utført med 1 stk terning, men ingenting forundrer meg med Dagbladet eller lars_erik marinert i single maltDu sier noe.....Er det mulig med en terning?Denne fikk terningkast 8 i Dagbladet i dag![]()
Kanskje to terninger? Men da blir høyeste score 12.....Mannen er muligens bare dritings?
mvh
Deg medregnet? Faktisk så kan folk klare å fungere med disse, men ikke alle...Samstundes som 300.000 nordmenn loker rundt som noen følelsesmessige zombies grunnet gomling av "lykkepiller"
Jeg ser Townes har gode tanker om denne.
Jævlig fin plate!Mens enkelte er dekket av et røykteppe av stimuli, i pillerus eller marineres i en eller annen form av ethyl, spilles denne på snurrebassen...
Vis vedlegget 222348
Denne har om ikke noe annet god lyd
Hvis du liker musikken (og det er det ikke alle som gjør), test ut den live- skiva som jeg la ut litt senere i tråden. Veldig, veldig bra lyd!Denne har om ikke noe annet god lyd
gismo
Den her je itte hørt, får vel prøve å ordne det daHvis du liker musikken (og det er det ikke alle som gjør), test ut den live- skiva som jeg la ut litt senere i tråden. Veldig, veldig bra lyd!Denne har om ikke noe annet god lyd
gismo
mvh
Spilte den 5-7 ganger i uke på studenthybel (vinyl) så je ble lei hele greia
???
Rackerns post, med noe unevnelig drikke. Heldigvis ingen "sko".???
gismo
Den raskeste veien som menneskeheten kjenner til tidlig demens og skrumplever. Før du vet ordet av det, eter du gjærede haifinner og sauetestikler.???
gismo
Kjempeplate det der.Litt soul er aldri feil. Stevie Wonder - Songs in the Key of Life
Å nei da, dætta her har je drøkki mæ stinn påDen raskeste veien som menneskeheten kjenner til tidlig demens og skrumplever. Før du vet ordet av det, eter du gjærede haifinner og sauetestikler.???
gismo
mvh
DIY er greit nok, det, men ett sted går grensen!Å nei da, dætta her har je drøkki mæ stinn påDen raskeste veien som menneskeheten kjenner til tidlig demens og skrumplever. Før du vet ordet av det, eter du gjærede haifinner og sauetestikler.???
gismo
mvh
Vi lagde det sjæl her i Solør fær i væla
gismo