D ække en like bra skive, men ett par mill kan du vel få.
Cash elller kontant?D ække en like bra skive, men ett par mill kan du vel få.
Står på lista nå Lars Erik.Buddy Guy. Født i 1936 i Louisiana, USA. Hans første utgivelse kom i 1965; Hoodoo Man Blues.Etter å har hørt litt på denne tar jeg gjerne mot tips andre veien da dette er min første av ham.Jeg har en drøss med plater av Buddy Guy, Johnny. Må se å skaffe meg denne også. Takk for tipset![]()
![]()
Disse syns jeg er bra;
Vis vedlegget 220029
Buddy Guy - Damn Right I`Ve got The Blues. 1991. Hans beste?
Vis vedlegget 220031
Buddy Guy - Feels Like Rain. 1993. Også veldig bra! Litt mer nedtonet.
Buddy Guy - Blues Singer. 2003. Nedtonet. Musikk for late dager og masse whisky. Her er vi tilbake på 20 og 30-tallets delta blues.
Buddy Guy - Living Proof - 2010. Flott skive.
Flott låt dette R.Du får trøste deg med denne, vakkert![]()
Mimre stund det albumet TT.
Dom for seksuelt utagerende oppførsel og forstyrrelse av den offentlige sømmelighet under påvirkning av etanol? Kudos!Cash er her inne, ja. Forbannet synd han ikke tok turen til Ullersmo mens jeg sonet
mvh
Kan dette være et album for deg?Flott låt dette R.Du får trøste deg med denne, vakkert![]()
![]()
Skal testes Rackern`Kan dette være et album for deg?Flott låt dette R.Du får trøste deg med denne, vakkert![]()
![]()
![]()
The first time Keith Emerson and Glenn Hughes appeared together on the same stage was at the 1974, at the Cal Jam rock festival at Ontario Motor Speedway. ELP and Deep Purple were the headlining acts. It would be almost 25 years later before these two luminaries met again to record with Marc Bonilla.
This two-disc set of the complete 1998 concert features classic Keith Emerson ELP tracks, songs from Marc Bonilla's solo projects, and Glenn Hughes' soulful rendition of the Procol Harum classic 'A Whiter Shade Of Pale.'
Manfred Mann er flotte saker oct.
Drillpike-tur! Til de østlige deler av vår verdensdel.@ lars_erik: På reisefot igjen?
mvh