.vinyl 1979. @ solens sønn: Pass på å føre reskontro ihht. bokføringslovens § 5. nr.12!
mvh
Forenklet: Et pluss/minus regnskap. I St. Petersburg er de sikkert ikke så nøye på denslags. Men jeg kan love deg at ditt lokale ligningskontor er. Passe O.T. her nu.. Som selvstendig næringsdrivende er du pålagt å føre denslags (faenskap). Forenklet kan det vel kalles å samle alle utgifter & evt. inntekter, pluss/ minus. Får stadig kjeft fra regnskapsfører, siden jeg slurver under reiser. Passelig O.T.vinyl 1979. @ solens sønn: Pass på å føre reskontro ihht. bokføringslovens § 5. nr.12!
mvh
mvh
?
Hip-hop i Stjernekamp var ikke spesielt gøy, så man kjører litt mer rocka saker:
Hip-hop i Stjernekamp var ikke spesielt gøy, så man kjører litt mer rocka saker:
Plasten blir tatt av for fotogradering.Stusser på en ting jeg. Hvorfor har dere ikke plast yttercover på vinylen deres? Dette er jo skatter![]()
Plasten blir tatt av for fotogradering.Stusser på en ting jeg. Hvorfor har dere ikke plast yttercover på vinylen deres? Dette er jo skatter![]()
Ikke sant, dette er da elementært.Plasten blir tatt av for fotogradering.Stusser på en ting jeg. Hvorfor har dere ikke plast yttercover på vinylen deres? Dette er jo skatter![]()
Får en til å lure på hva slags mennesker du omgås?Har den på hele tiden jeg
Helt korrekt gikk istedet ned og fyrte opp the big black box aka pcen, og logga inn på HFSHip-hop i Stjernekamp var ikke spesielt gøy, så man kjører litt mer rocka saker:
Er det enda flere program der folk gjør noe de absolutt ikke kan, altså? Skjønner ikke at dette kan være noe å bruke tid på.
Lars_erik, i vår tid kjører vi Boeing og ikke Zeppelin.....eller
Flott program, noe å glede seg til.Fikk tatt opp reprisen på programmet med Janis Joplin som jeg kan se når fruen har sett alle de vanlige fadese programmene.![]()
Greit slik med PVR.
Håper det er greit med en videosnutt?