T
TT.
Gjest
10-4. Sikkert greit å pumpe litt liv i gammalt utstyr. HE HENytt utstyr som må brennes inn? Nå er vi spente!
Intet nytt. Kun oppfriskning![]()
10-4. Sikkert greit å pumpe litt liv i gammalt utstyr. HE HENytt utstyr som må brennes inn? Nå er vi spente!
Intet nytt. Kun oppfriskning![]()
Gismo@ Du la ut en video med AGP før i tråden, 10 bud for en ung mann....
Dommen: HypeSe der, ja!!!!
Og dommen?
Jeg syns den er flott, jegDommen: HypeSe der, ja!!!!
Og dommen?
At Chris Thomas står som producer bidrar sterkt til hypen.
Begynner å lure på om det er musikken eller de flotte smooth jazz damene du liker, ser slike sexy babes går igjen mange youtube videoer.
Ingenting å lure på; som meg, bryr TT seg kun om det musiskeBegynner å lure på om det er musikken eller de flotte smooth jazz damene du liker, ser slike sexy babes går igjen mange youtube videoer.![]()
Ikke TT, men.....................Ingenting å lure på; som meg, bryr TT seg kun om det musiske Vis vedlegget 219669Begynner å lure på om det er musikken eller de flotte smooth jazz damene du liker, ser slike sexy babes går igjen mange youtube videoer.![]()
Tar du oss for å være perverse mannsgriser her inne?!! Vis vedlegget 219670
Ja den var meget aktuell den gang hun satte melodi til Jens Bjørneboe sine dikt/teksterGismo@ Du la ut en video med AGP før i tråden, 10 bud for en ung mann....
En nydelig låt til ettertanke, takk.
mvh
Racker,n
Jeg er av den mening at flotte damer til musikken gir en formidabel synergieffekt på perspektivet og rom informasjonen, samt en utvidelse av frekvensområdet på begge fløyer som en ikke må krimse av.Ikke TT, men.....................Ingenting å lure på; som meg, bryr TT seg kun om det musiske Vis vedlegget 219669Begynner å lure på om det er musikken eller de flotte smooth jazz damene du liker, ser slike sexy babes går igjen mange youtube videoer.![]()
Tar du oss for å være perverse mannsgriser her inne?!! Vis vedlegget 219670![]()
Den er også meget bra, den innehaves også
Klart det er flinke ung-gutter, men jeg tror dette er et døgnflueband.Jeg syns den er flott, jegDommen: HypeSe der, ja!!!!
Og dommen?
At Chris Thomas står som producer bidrar sterkt til hypen.Nærmest genial, når man tenker på alderen deres.
Kom på at jeg har eid den for mange år siden. Når Anne Grete Preus blir nevnt er det alltid den jeg tenker påDen er også meget bra, den innehaves også
gismo