Rackern er en ekte "rakker". Opptrer m. "ghost writer"Trodde et øyeblikk jeg hadde logga inn i feil tråd
gismo
mvh
Rackern er en ekte "rakker". Opptrer m. "ghost writer"Trodde et øyeblikk jeg hadde logga inn i feil tråd
gismo
Hvorfor det?Trodde et øyeblikk jeg hadde logga inn i feil tråd
gismo
Her bør man ikke være overrasket over noe og vi gjør det med et glimt i øyet.Hvorfor det?Trodde et øyeblikk jeg hadde logga inn i feil tråd
gismo
Finner fremdeles drøs, OT, bilder av katter, fly og fotoapparater, meningsytringer, tekniske tips og ny og gammel musikk her.![]()
mvh
Takhøyde er et ord jeg liker.Her bør man ikke være overrasket over noe og vi gjør det med et glimt i øyet.Hvorfor det?Trodde et øyeblikk jeg hadde logga inn i feil tråd
gismo
Finner fremdeles drøs, OT, bilder av katter, fly og fotoapparater, meningsytringer, tekniske tips og ny og gammel musikk her.![]()
mvh
Takhøyde er et ord jeg tenker på....
Ikke sant Tkr?
mvh
Racker,n
All den jævla garasjepunken...Hva,hva?Trodde et øyeblikk jeg hadde logga inn i feil tråd
gismo
R.
Noen blir alldri fornøyd........................................All den jævla garasjepunken...Hva,hva?Trodde et øyeblikk jeg hadde logga inn i feil tråd
gismo
R.
Savner Hovigs Hangar jeg, mye flott musikk ble spilt der.Herreavdelingens platesjappe på NRK P1
بسیار می ترسم که سخت بازپرسی کردن از مصرف بیش از حد مولر ترانس گرفته است!
Helt enig! Et av de beste musikkprogrammene på NRK det. Trønder, selvsagt!Savner Hovigs Hangar jeg, mye flott musikk ble spilt der.Herreavdelingens platesjappe på NRK P1
Er da nok trøndere i radioen. Ille nok når Are er i Lønsj (1100-1200)Helt enig! Et av de beste musikkprogrammene på NRK det. Trønder, selvsagt!Savner Hovigs Hangar jeg, mye flott musikk ble spilt der.Herreavdelingens platesjappe på NRK P1
Trist at han ikke lenger er blandt oss.Er da nok trøndere i radioen. Ille nok når Are er i Lunsj (1100-1200)Helt enig! Et av de beste musikkprogrammene på NRK det. Trønder, selvsagt!Savner Hovigs Hangar jeg, mye flott musikk ble spilt der.Herreavdelingens platesjappe på NRK P1![]()
سکوت!من شما را بکشند! Geir Hovig یک کلاس کاملا متفاوت است!Er da nok trøndere i radioen. Ille nok når Are er i Lønsj (1100-1200)Helt enig! Et av de beste musikkprogrammene på NRK det. Trønder, selvsagt!Savner Hovigs Hangar jeg, mye flott musikk ble spilt der.Herreavdelingens platesjappe på NRK P1![]()
"Jeg tror Rackern har tatt en overdose Møllers tran!"Vis vedlegget 219799بسیار می ترسم که سخت بازپرسی کردن از مصرف بیش از حد مولر ترانس گرفته است!
Kan ikke annet enn å være enig med deg Oct.@ Rackern: Bra den lord of the Ages.
mvh
Noen(R.) må jo holde liv i denne tråden"Jeg tror Rackern har tatt en overdose Møllers tran!"Vis vedlegget 219799بسیار می ترسم که سخت بازپرسی کردن از مصرف بیش از حد مولر ترانس گرفته است!
Noen(R.) må jo holde liv i denne tråden![]()