-til å grine av.
Eller "ghost writer"?Ikke alt, tar stikkprøver.@ Rackern: Rekker du i det hele tatt å høre på musikken du poster?
Har gått litt fort, ble for mye dop.
mvh
R.
Du teller vell ikke album, men måler i meter tenker jeg. (Eks sånn ca 7meter LP og 9 meter CD)Ikke alt, tar stikkprøver.@ Rackern: Rekker du i det hele tatt å høre på musikken du poster?
mvh
R.
Hvor har du vært Oct?Eller "ghost writer"?Ikke alt, tar stikkprøver.@ Rackern: Rekker du i det hele tatt å høre på musikken du poster?
mvh
R..
mvh
Jeg mistenker den gode Racker for å forsyne seg vilt på FY! og youtube akkurat i kveldDu teller vell ikke album, men måler i meter tenker jeg. (Eks sånn ca 7meter LP og 9 meter CD)Ikke alt, tar stikkprøver.@ Rackern: Rekker du i det hele tatt å høre på musikken du poster?
mvh
R.
Du må da ha en fantastisk samling musikk, også så mye som jeg ikke har hørt om, tror plate sjappene her på sørvestlandet må ha smalt utvalg.![]()
Eller "ghost writer"?Ikke alt, tar stikkprøver.@ Rackern: Rekker du i det hele tatt å høre på musikken du poster?
mvh
R..
mvh
Måtte jo melde meg efter å ha observert rackerns temporitt over et par tre timer.Eller "ghost writer"?Ikke alt, tar stikkprøver.@ Rackern: Rekker du i det hele tatt å høre på musikken du poster?
mvh
R..
mvh
Han lever! Halleluja! Det er et mirakel, på linje med min oppstandelse. Hver morgen.
Han driver vel å lader batteriet til kameraet....Hvor har du vært Oct?Eller "ghost writer"?Ikke alt, tar stikkprøver.@ Rackern: Rekker du i det hele tatt å høre på musikken du poster?
mvh
R..
mvh
Du har vært savnet.
mvh
Racker,n
Jeg mistenker den gode Racker for å forsyne seg vilt på FY! og youtube akkurat i kveld Vis vedlegget 219509Du teller vell ikke album, men måler i meter tenker jeg. (Eks sånn ca 7meter LP og 9 meter CD)Ikke alt, tar stikkprøver.@ Rackern: Rekker du i det hele tatt å høre på musikken du poster?
mvh
R.
Du må da ha en fantastisk samling musikk, også så mye som jeg ikke har hørt om, tror plate sjappene her på sørvestlandet må ha smalt utvalg.![]()
Det er nok ikke så imponerende, rart hva man finner på nett.Du teller vell ikke album, men måler i meter tenker jeg. (Eks sånn ca 7meter LP og 9 meter CD)Ikke alt, tar stikkprøver.@ Rackern: Rekker du i det hele tatt å høre på musikken du poster?
mvh
R.
Og det kom jo mye nytt, og bra i løpet av et par timer.Det er nok ikke så imponerende, rart hva man finner på nett.Du teller vell ikke album, men måler i meter tenker jeg. (Eks sånn ca 7meter LP og 9 meter CD)Ikke alt, tar stikkprøver.@ Rackern: Rekker du i det hele tatt å høre på musikken du poster?
mvh
R.
Kun for at dere skal få noe nytt å høre på.
Ofrer søvn og jobb.
Et annet ord er "innleggshore"
mvh
R.
Det er nok ikke så imponerende, rart hva man finner på nett.
Ofrer søvn og jobb.
mvh
R
Målsetting æresmedlem i løpet av året.Det er nok ikke så imponerende, rart hva man finner på nett.Du teller vell ikke album, men måler i meter tenker jeg. (Eks sånn ca 7meter LP og 9 meter CD)Ikke alt, tar stikkprøver.@ Rackern: Rekker du i det hele tatt å høre på musikken du poster?
mvh
R.
Ofrer søvn og jobb.
mvh
R.
I kveld vinner Sons of Anarchy på Zebra.En pause, Herreavdelingen.![]()
Har du godblunket til henne?
Godt å se at ens utrettelige innsats bærer frukter.Mens noen er så jævla ensporet-musikk.
Left Lane Crusier - Rock Them Back To Hell. 2013.
Helt vilt bra denne!
Vis vedlegget 219538
Veldig bra dette TT, fin musikk.@ Rackis; Den har jeg og den synes jeg er meget bra, spesielt denne låten! Blir knapt mer smooth enn dette