ukens høydepunkt
Mye rart på den harddisken min, gitt:
Vis vedlegget 217092
Feirer ellers at Espen har vært innom, og at MacMinien min nå er dønn tyst. Og det etter at jeg har vært plaget av viftestøy i månedsvis.
mvh
Heldiggris!Har denne på 200 Gr Mofi LP
Mye rart på den harddisken min, gitt:
Vis vedlegget 217092
Feirer ellers at Espen har vært innom, og at MacMinien min nå er dønn tyst. Og det etter at jeg har vært plaget av viftestøy i månedsvis.
mvh
ikke noe å lure på det tkr, det stemmer perfekt. Flott plate som jeg spiller titt og ofteSom sagt, harddisken min inneholder mye rart. Fant denne:
Vis vedlegget 217096
Luer på om ikke det var du som spilte den, TT. Fin plate fra en kar jeg aldri har hørt om før!
mvh
Ja, veldig bra. Du burde skaffe deg denne boksen fra i vår også. Veldig bra lyd.Kongeskive, og det coveret![]()
Fustasjeopphengsforkoblinger må til lars_erik, uten dem ingen lydMan ser at gismo benytter seg av doble fustasjeopphengsforkoblinger.
Muligens litt utradisjonelt i denne tråden? Steve Vai - "For The Love Of God" symfonisk rock ballade.
Steve Vai performs "For The Love of God" live with the Holland Metropole Orchestra, 2005, featuring orchestration by Chris Opperman
Hvis dette er litt heavy skal jeg skjerpe meg.![]()
Deilig album har den på LP og CD. dog ikke i hifi variant.Mens noen er totalt ute og kjører-musikk
Vis vedlegget 217144
Santana - Abraxas. Mobile Fidelity SACD.
Fantastisk lyd på denne SACD-en fra Mobile FidelityDeilig album har den på LP og CD. dog ikke i hifi variant.Mens noen er totalt ute og kjører-musikk
Vis vedlegget 217144
Santana - Abraxas. Mobile Fidelity SACD.
Men kjære fred mann; dette er mer alvorlig enn jeg ante!Litt patriotisk Stavanger musikk, Morten Abel med Anders Bru på gitar, -Ei faste hånd.
Da venter vi bare på "Tore Tang"Litt patriotisk Stavanger musikk
Ja, rystende, ikke sant?!Da ventervi bare på "Tore Tang"Litt patriotisk Stavanger musikk
Etter Herreavdelingen spilles nå en av mine absolutte favoritter: