V
vinyl-jønki
Gjest
Spiller denne, ikke av deres bedre.
Ojjj,Jeg har ikke likt Softe Machine noe særlig før, men så oppdaget jeg at The Third var veldig god. I et svakt øyeblikk skaffet jeg meg de to første albumene. Det skulle jeg ikke gjort for det synes jeg var noe dret for å si det Townsk. Kom ikke så langt i The Third, men det er mye bra der da. Det hadde holdt med den. Hva mener dere om Soft Machine?
For meg tre ukjente, tok en runde på you tuben,som du sier tre forskjelligeTakk for den janfrt. Får høre på de andre du liker godt. Kjenner dem ikke.
Har hørt på tre flotte, flotte plater på hver sin måte:
Vis vedlegget 216900 Vis vedlegget 216902 Vis vedlegget 216903
Deerhunter, Dungen og Foxygen.
Du er taus i kveld lars_erik, tok du med deg drillpikene hjem?
Tar på å jobbe med disse kravstore jenteneDu er taus i kveld lars_erik, tok du med deg drillpikene hjem?![]()
Har vel mer sans for Robert Wyatt solo, enn Soft Machine.Jeg har ikke likt Softe Machine noe særlig før, men så oppdaget jeg at The Third var veldig god. I et svakt øyeblikk skaffet jeg meg de to første albumene. Det skulle jeg ikke gjort for det synes jeg var noe dret for å si det Townsk. Kom ikke så langt i The Third, men det er mye bra der da. Det hadde holdt med den. Hva mener dere om Soft Machine?
Var en kjapp tur på tuben, kobla pc,en til forsterker,n og hva kommerVar på Oslo-tur i helga, og det ble med litt vinyl hjem.
Denne er jeg meget happy for da jeg ikke visste at den var å få på vinyl.
Har hatt den på Cd siden den kom, men LP er jo mye grommere.
Ikke nok med det, men den er dobbel, og med tresidig gatefold-cover.
Holdt på å gikk av skaftet da jeg så den.
Denne skulle du prøve på JBL`ne dine rackern. Her er det trøkk!
Raconteurs, Consolers of The Lonely, slik blir ene sida av coveret når du bretter ut hele albumet:
![]()
Fantastisk fet plate dette! Den er på vinylsnurreren her minst en gang i uken.Var på Oslo-tur i helga, og det ble med litt vinyl hjem.
Denne er jeg meget happy for da jeg ikke visste at den var å få på vinyl.
Har hatt den på Cd siden den kom, men LP er jo mye grommere.
Ikke nok med det, men den er dobbel, og med tresidig gatefold-cover.
Holdt på å gikk av skaftet da jeg så den.
Denne skulle du prøve på JBL`ne dine rackern. Her er det trøkk!
Raconteurs, Consolers of The Lonely, slik blir ene sida av coveret når du bretter ut hele albumet:
![]()