Relativt meget, om det kun er 45 rpm. materiale. Hvis full Doors boks, intet å utsette.Boksen koster 3990 spenn, men kjøpte denne på torsdag da det var Oslo Vinyl Klubb sin kveld der. 20% Raaaaabat på all vinyl![]()
mvh
Relativt meget, om det kun er 45 rpm. materiale. Hvis full Doors boks, intet å utsette.Boksen koster 3990 spenn, men kjøpte denne på torsdag da det var Oslo Vinyl Klubb sin kveld der. 20% Raaaaabat på all vinyl![]()
en nydelig plate! Skulle gjerne hatt denne på vinyl!!!
Hmmmm....Janiva Magness- Djevelen er også en engel.
ikke pokker heller! Men musikken er bare herlig. Rå og lekker!
Vis vedlegget 195282
Grom platespiller!
Den bortkomne sønn vender tilbake! Hallelulja!(Foto: mariannrose på instagram)
Jeg gjør som Mariann, digger The Colors Turned Reds remastring av deres klassiske long lost debutalbum. Årets mest (positivt) hypa norske utgivelse? Siden det ligger høyt oppe på Platekompaniets vinylliste og kun gis ut i 300 eksemplarer bør dere være kjappe som faen for å få grabba til dere et eksemplar. Rød 160g vinyl, gratis CD vedlagt.
Live på Café Mono torsdag 18 april.
Takker. Må jo innom for å informere de uinformerte om hva som er riktig og godt i april 2013.Den bortkomne sønn vender tilbake! Hallelulja!(Foto: mariannrose på instagram)
Jeg gjør som Mariann, digger The Colors Turned Reds remastring av deres klassiske long lost debutalbum. Årets mest (positivt) hypa norske utgivelse? Siden det ligger høyt oppe på Platekompaniets vinylliste og kun gis ut i 300 eksemplarer bør dere være kjappe som faen for å få grabba til dere et eksemplar. Rød 160g vinyl, gratis CD vedlagt.
Live på Café Mono torsdag 18 april.
Velkommen skal du være her tilbake på Asylet, Baluba! Vis vedlegget 195352
Nei. Tror ikke de finnes i Oslo. Både OHFC & Stereofil kan nok skaffe, men da er jeg låst i en kjøps felle. Tenker bare å la 1,2 kW få noe å bryne seg på. Lett f.ø. Trenger nesten ikke vri på volum hjulet.tkr spiller plater han ikke visste han hadde:
Ble litt glad da jeg oppdaget denne på vinyl i platehylla. Ante ikke at jeg hadde den!
![]()
mvh
Edit: Har du hørt Avalon hjemme hos deg selv, oct? Kan bli litt mye diskant til tider....