Du skulle sett noen av mine.....Slitne covere på mange av de gamle vinyl skivene. De har gjenomlevet både flyttinger & tobakks røking.
mvh
Heste funk er bedre enn heste punk! Husk du setter avtrykk m. 3 klover. Alle med horn i pannen gjør.Definitivt HesteFunk, oct!
Du skulle sett noen av mine.....Slitne covere på mange av de gamle vinyl skivene. De har gjenomlevet både flyttinger & tobakks røking.
mvh
mvh
Gikk for resten av Ripassoen. Velter meg i seng. God natt.Bare å sprett en ny Barolo det og stylte den ned![]()
Gikk for resten av Ripassoen. Velter meg i seng. God natt.Bare å sprett en ny Barolo det og stylte den ned![]()
mvh
Det må jeg si,trodde jeg var alene her i å like Al.Min tur til å snurre en skive og da velger jeg denne
Al Jarreau - Breakin away på vinyl
Vis vedlegget 195144
Han blir bare bedre og bedre med årene.....Det må jeg si,trodde jeg var alene her i å like Al.Min tur til å snurre en skive og da velger jeg denne
Al Jarreau - Breakin away på vinyl
Vis vedlegget 195144![]()
Denne oct?Merle Haggard.Okie From Muskogee. Hentet fra film musikken til "Convoy". Lo batt. cam, så intet foto.
mvh
Mye heftig kjøring i den, husker jegDenne oct?Merle Haggard.Okie From Muskogee. Hentet fra film musikken til "Convoy". Lo batt. cam, så intet foto.
mvh
Vis vedlegget 195206
Ja. Jeg hører meget på den artisten.Oct; har du hørt noe av Kris Kristofferson?
Næh?Ja. Jeg hører meget på den artisten.Oct; har du hørt noe av Kris Kristofferson?
mvh
@ Bartesam: Liker. Har nesten alt Doors på L.P. Men skader jo ikke å kjøpe den boksen.
mvh
Har egentlig ikke tenkt over at disse kan være bra, kun upraktiskeDisse 45 rpm pressingene er pine meg veldig bra. En del mere detaljer i disse pressingene enn RTI sine. Bedre enn DCC også![]()