|
Hehe. Her må man selvsagt følge opp. Vinyl er helt sikkert topp. Men jeg holder meg beinhard. Blir for dyrt med topp-rigg på begge format.@ lars_erik: Vinyl er jo ikke det verste man hører. Men er enig, SACD ligger kanskje hakket over?
MVH
Spørs hvor stor skjermen er.Oct@ Hva er best av å sitte med et cover i hånda og kose seg
med det eller se på displayet på en eller annen maskin?![]()
Prøvespille kan du enkelt gjøre med å laste ned flac-torrenter. Eventuelt skaffe deg en FY!-konto. På youtube finner man også mye.@ "Rack-Mannen: Helt klart å ha et fysisk cover. Vinyl er uovertruffent. Streamer ikke, el. bruker annen hard disc basert avspilling. Bortsett fra iPod. Vurderer dog en el. annen digital løsning, da jeg ser jeg kommer til kort, når det gjelder å "prøvespille" utgivelser jeg kunne ha tenkt meg. Har sett/hørt på en "Anthelope" fra Stereofil. Tipper jeg kjøper den. Gudene må vite om jeg behersker dette, men øvelse gjør vel mester?
mvh
Jaja.....Er ikke så mange som liker meg uansett....
DA må den prøves ut. Blood Sweat & Tears er jo virkelig bra. Chicago heller ikke så ille.
Kul skive dette. Blanding av Blood Sweat And Tears og tidlig Chicago. Full blåserekke så det holder.![]()
Hjalp ikke på kreden å spille psykedelia fra -67 heller. Jaja, til helvete. Da kan jeg like godt spille det jeg vil:
![]()
Fred Åkerström sjunger Bellmann. AIFF.
mvh
-Liker du ikke Fred Åkerström heller??Hjalp ikke på kreden å spille psykedelia fra -67 heller. Jaja, til helvete. Da kan jeg like godt spille det jeg vil:
![]()
mvh
Se dèr ja! Kommer seg!![]()
Jeg skrev jo at det kommer seg? Denne dsylekisen er alvorlig-Liker du ikke Fred Åkerström heller??Hjalp ikke på kreden å spille psykedelia fra -67 heller. Jaja, til helvete. Da kan jeg like godt spille det jeg vil:
![]()
mvh
Se dèr ja! Kommer seg!![]()
mvh
Er ikke dyslektisk!Jeg skrev jo at det kommer seg? Denne dsylekisen er alvorlig![]()
LIKER!!!!!Skremmende, hvor udrøy Baroloen er. Tror at den fordampet.
![]()
Nydelig plate.
Dilemma: Skal jeg trekke opp en ny Barolo, eller drikke opp resten av Ripassoen fra i går? Uff, avgjørelse på avgjørelse.....tar det aldri slutt?
mvh