V
vinyl-jønki
Gjest
Fra -74 og duger fortsatt.
Keith Jarrett,s første innspilling med Jan Garbarek.
Keith Jarrett,s første innspilling med Jan Garbarek.
|
Enig......Og for å bevise det, legger jeg på denne:
![]()
Vinyl. Gilmrende plate! Føler ikke at jeg ligger feil når jeg hører ekkoer av de andre artistene jeg nevnte i innlegget over-
mvh
Enig......Og for å bevise det, legger jeg på denne:
Vinyl. Gilmrende plate! Føler ikke at jeg ligger feil når jeg hører ekkoer av de andre artistene jeg nevnte i innlegget over-
mvh![]()
Helt ukjent for meg. Men må selvsagt testes utFortsetter med litt mer køntri for å glede madammen:
Fremdeles vinyl.
To av de virkelig, virkelig store!
mvh
Jeg vet bare om denne ene plata hvor de synger sammen. Men de er minst like gode hver for seg. Kan særlig anbefale George Jones. Klassisk køntri meg steelgitar, hjerte/smerte, gode tekster!Helt ukjent for meg. Men må selvsagt testes utFortsetter med litt mer køntri for å glede madammen:
Fremdeles vinyl.
To av de virkelig, virkelig store!
mvh![]()
Spiller vi hestejazz? Passe munnen sin!Jævlig harry disse hestejazzartistene![]()
Selvsagt er de det!Jævlig harry disse hestejazzartistene![]()
Hvordan er jeans med rørleggersprekk i snittet?Selvsagt er de det!Jævlig harry disse hestejazzartistene![]()
Blir ikke dårlig musikk av den grunn......
mvh tkr (for anledningen iført ølvom, t-skjorte, jeans med rørleggersprekk og klogger)
Jo mer HARRY, jo MER populær!Jævlig harry disse hestejazzartistene![]()
Hvordan er jeans med rørleggersprekk i snittet?Selvsagt er de det!Jævlig harry disse hestejazzartistene![]()
Blir ikke dårlig musikk av den grunn......
mvh tkr (for anledningen iført ølvom, t-skjorte, jeans med rørleggersprekk og klogger)
Ikke at dette skal bli en motetråd!!!!
Mvh
Racker,n