|
Endelig??
Flott, flott!Vis vedlegget 192375 Denne er bare go...
Jeg eslker sterkt dette fokusket på det organiske, forgjengelige materialet vinyl!De trekker ikke støv, er rett pressa, reima drar alldri skjeivt, materialet tåler sol... For ikke å snakke om pi(c)k(k)en! Til og med vekten passer Bare morro
Godt å se at du har sett lyset,hva slags spiller lurer du på?![]()
Jeg eslker sterkt dette fokusket på det organiske, forgjengelige materialet vinyl!De trekker ikke støv, er rett pressa, reima drar alldri skjeivt, materialet tåler sol... For ikke å snakke om pi(c)k(k)en! Til og med vekten passer Bare morro
Godt å se at du har sett lyset,hva slags spiller lurer du på?![]()
Nå; man driver med sitatfusk?!![]()
Det er noen som har tvangsforet deg med disse? Sikkert et fruentimmer!@ lars_erik: Kan jo ikke noe for at jeg har litt over 1k. titler på vinyl & bare halvparten cdèr.
mvh
Flott skive. Finnes også på Mobile Fidelity SACD
Også har man en Esoteric X01 stående...@ lars_erik: Er bestilt hos Big Dipper, sammen m. Janis Ian, "Breaking Silence". På vinyl.
mvh
De kommer fra Manchester, skjønner jeg.Dette er helt nytt for meg, men for en plate.
Les denne omtalen:The Zombies
Vi snakker bedre enn dette betalte bandet fra denne obskure
fotballbyen?
De kommer fra Manchester, skjønner jeg.Dette er helt nytt for meg, men for en plate.
Les denne omtalen:The Zombies
Vi snakker bedre enn dette betalte bandet fra denne obskure
fotballbyen?
EEEH. Det har jeg. Men med mengden, om man kan kalle den det, av vinyl, så satset jeg på RIAA & svindyr snurrer ifjor. Ser at noen er svært fornøyd m. Alex Peychev upgrade. Får inn to kraftigere monoblokker imorgen. Skal ta stilling til evt upgrade, cd utpå høsten. Kjøper heller musikk på vinyl, innen den tid. Jeg liker å bli kalt "pissepotte"Også har man en Esoteric X01 stående... Vis vedlegget 192400@ lars_erik: Er bestilt hos Big Dipper, sammen m. Janis Ian, "Breaking Silence". På vinyl.
mvh
Var det ikke henne som sang "Barcelona" sammen med Freddy Mercury?Det blir ikke mere storslagent enn det her da:
Bra plateAnette peacock x-dreams - på høyt volum...
Jeg tør ikke begi meg inn på det; som den detaljfriken jeg er, vil det bli alt for dyrt.The Zombies - YouTube
Oct@ Ikke ta det så tungt,Lars-Erik har ikke skjønt det!
Det nye medie er vinyl.![]()
Jepp. Ei stund siden jeg har spilt denne. Herlig gjenhør.Anette peacock x-dreams - på høyt volum...
Bra plate![]()