Ei skikkelig bule! Eh... stolen?Vis vedlegget 192419 stadig er Steve på vinyl. Vis vedlegget 192420 anlegg tatt, m. "eiendomsmegler" objektiv.... Håper det funker imorgen efter "upgrade" Camerahus: Nikon D 600.
mvh
Burde kanskje gi denne en sjanse?Beklager å måtte si det men denne damen har en del som er verd å låne øret til
mvh
Vis vedlegget 192455
Han har kjøpt nye monoblokker.Her nytes Popquiz i hovedanlegget etter at jeg greide å plundre meg til å få spilt NKR P1 på Mac.
<Veldig stolt!>
@ oct: Hvorfor i all verden skal du rigge ned anlegget?
mvh
Joa. Nå er jeg muligens tungnem i dag (bakfull er jeg ihvertfall ikke, la meg kl 2230 i går, klink edru!), men hvorfor rigge ned anlegget av den grunn?Han har kjøpt nye monoblokker.
Gratulerer Oct@ tkr: Har kjøpt Mc.1,2 kW. De er da seff. nesten 10 cm. høyere enn Mc. 501. Nytt rack av type "Solid Tech". Alt må flyttes på.
mvh
Sitter & venter på levering.Gratulerer Oct@ tkr: Har kjøpt Mc.1,2 kW. De er da seff. nesten 10 cm. høyere enn Mc. 501. Nytt rack av type "Solid Tech". Alt må flyttes på.
mvh
mvh
OK!Du må prøve på nytt tKr,staves Rihanna
mvh
Dæven.@ tkr: Har kjøpt Mc.1,2 kW. De er da seff. nesten 10 cm. høyere enn Mc. 501. Nytt rack av type "Solid Tech". Alt må flyttes på.
mvh
jepp!
Har prøvd den men not my cup of tea,sorry