Hva er dette, motoren? Noen teasere til oss?
Det jeg trodde var en blues plate viste seg å være en trett country plate
Hva er dette da, Dag? Har ikke hørt henne før.
Hva er dette da, Dag? Har ikke hørt henne før.
Takk for tips. Da skal det tas til følge. Takk til Bartesam også.@ lars_erik det er fantastisk fin soul som flere burde bli kjent med.
Nå er det
Billy Bragg - Tooth & Nail
At Dr John plata er ødelagt av "The Loudness War" må være bare tullprat lars erik.Ingen hadde vel hørt eller tenkt på dette fenomenet i 1989?Denne var helt, totalt ødelagt av loudness war! Ubrukelig til å nyte musikk med! Fysjom!!!
Setter på denne.
The Walkabouts - Satisfied Mind.
Den var helt grusom på cd. Desverre. Men jeg hørte den hadde mye bra. Får se om jeg finner en annen mastringAt Dr John plata er ødelagt av "The Loudness War" må være bare tullprat lars erik.Ingen hadde vel hørt eller tenkt på dette fenomenet i 1989?Denne var helt, totalt ødelagt av loudness war! Ubrukelig til å nyte musikk med! Fysjom!!!
Setter på denne.
The Walkabouts - Satisfied Mind.
Min LP er det intet i veien med. den lyder faktisk ganske godt![]()
Mye bra du spiller, Bluesbreaker! Har ikke lyttet så mye på denne fyren; hva anbefaler du?
Den finnes selvsagt på Mobile Fidelity SACD. En helt fabelaktig lydkvalitet, på en like fabelaktig skive,Dagens første vinyl etter en rolig dag og en lang spasertur:
Inneholder "Woody and Dutch on the slow Train to Peking", som fikk meg hektet på dama.
mvh
Den er bedre enn On The Cobbels?Hoppet opp en hylle i vinylavdelingen, fra "J" til "B":
Ikke så aller verst, denne heller.
@Lars_Erik: Du må absolutt prøve ut John Martyns beste, "Solid Air".
mvh
Kaken? Ikke annet enn at jeg er en kakemons, og - som sagt, Rosenborgs massakrè.Hva er anledningen Lars-Erik?
John Renbourn, en dyktig engelsk gitarist,
en blanding av blues,jazz,folk,tidlig engelsk musikk.
Ga ut første plate i -65
Vinyl,-73