- Ble medlem
- 01.03.2008
- Antall liker
- 1.032
Alanis Morissette med DTS-HD Master 5.1 lyd...
|
Tja, nypris lå vel på rundt 250 kkr. Mener at jeg ga drøyt 100 kkr for dem, men det begynner å bli lenge siden. Det fulgte med en DEQX med, og en Crown K2 som jeg brukte en stund som bassforsterker. Likte ikke den DEQXen. Ble aldri fortrolig med den. Fikk heldigvis solgt den.@ tkr: Tør man spørre om pris?
mvh
Nydelige høyttalere!@ tkr: Ikke så gal pris. Omtrent det samme som Avalon Indra.
mvh
Man mener å si at man aldri??!!! har hørt Dave Alvin???@ solens sønn/verge: Den har jeg aldri hørt. Kjenner ikke artisten. Hull i min kunnskap!
mvh
Du vil iallfall garantert få nok diskant!@ tkr: Jeg synes også at de er vakre. Ulempen er at jeg aldri har hørt dem.
mvh
Litt drøs er undervurdert!Mens resten av verden babler er det på tiden med en kald øl og litt smooth trompet.....
Cindy Bradley - Bloom
Vis vedlegget 216573
Hørt om, ikke hørt!Man mener å si at man aldri??!!! har hørt Dave Alvin@ solens sønn/verge: Den har jeg aldri hørt. Kjenner ikke artisten. Hull i min kunnskap!
mvh
Hørt om, ikke hørt!Man mener å si at man aldri??!!! har hørt Dave Alvin@ solens sønn/verge: Den har jeg aldri hørt. Kjenner ikke artisten. Hull i min kunnskap!
mvh
mvh
Omfattende arbeid gir mindre lønn. Tung bør blir lettere å bære når den lønnes i mynt & ikke sedler. O.T.Blir nødt til å reforhandle lønnsbetingelsene; oppgaven er mye mer omfattende enn jeg hadde trodd.
Aldri hørt om disse. Dette var veldig bra. Riktignok er det ingen tverrfløyte her, og da kan det ikke kalles ordentlig progNoen nevnte prog rock og da må vi ikke glemme The Edgar Broughton Band, muligens ikke like akseptert som Jethro Tull.
Nei og ikke stod de på en fot å spilte heller.Aldri hørt om disse. Dette var veldig bra. Riktignok er det ingen tverrfløyte her, og da kan det ikke kalles ordentlig prog Vis vedlegget 216581Noen nevnte prog rock og da må vi ikke glemme The Edgar Broughton Band, muligens ikke like akseptert som Jethro Tull.
Vis vedlegget 216582
Du vil gjerne besudles?Mens vi passerer midnatt og stiger inn i en ny og ubesudlet dag....
Dette var også veldig bra! Hvilken skive anbefaler du?Dette er Cockney.
Uttrykket "cocky" er ikke det samme som cockney. Ble vel brukt av en yngre fyr som var inom forumet for en tid siden.Dette er Cockney.
Står glatt over den invitten jaDu vil gjerne besudles? Vis vedlegget 216594Mens vi passerer midnatt og stiger inn i en ny og ubesudlet dag....
Skal ta en telefon til min gode venn Fikledal.
Litt usikker på hva jeg skal svare her da det jeg har er en egen mixa rip fra en kompis, men Plata som denne låten var på er ok, men det er litt spesielt med disse gutta og ikke alt faller i smak hos meg, denne var dog en slager på enhver fest husker jeg.Dette var også veldig bra! Hvilken skive anbefaler du?Dette er Cockney.
Stemmer vell det men det var inspirasjon nokk for innlegget ser du.Står glatt over den invitten jaMens vi passerer midnatt og stiger inn i en ny og ubesudlet dag....
Du vil gjerne besudles? Vis vedlegget 216594
Skal ta en telefon til min gode venn Fikledal.
Cocky: Betyr vel på godt norsk KJEPPHØY
ooooooopsss det var ikke bra.Siden jeg er bestjålet; ranet og dumpet på det mest skammelige i Red Light District i Amsterdam; Vis vedlegget 216613
Liker de to siste innlegg.