Suverén skive! Spilles på myyye guffe.
Flotte Pulsar Pointsvinyl & artisten er vel drillpike fra DDR. Ihvertfall tidligere operasangerinne.
![]()
mvh
Hvem, hva, hvor er disse?
Det er pokker meg som å spørre et kvinnfolk om noe; man får ikke svar på det man spør om, men alt mulig annet.@ lars_erik: Camarillo Brillo er førstespor på side en, Zomby Woof, er foruten å være HFS´er, førstespor på side to. Sorte koner & pulsar points er plassért der i anledning avfotografering av platecoveret (eiendomsmegler-triks).
mvh
NEI!!! Myyye bedre sanger på den rødeVis vedlegget 199593
Manfred Mann,s Earth Band,Angel Station-79
På blå vinyl,må jo være bedre enn Ove,s røde![]()
Veldig bra album du har der,Mere vinyl som jeg må gå gjennom nå..
Tony Carey også som Planet P project har jeg sansen for.
Har nærmest alt av ham på CD, og minst 2 eksemplarer av avbildede på vinyl.
Some tough city
Solo - synes dette er ett meget bra album
![]()
TONY CAREY - A FINE FINE DAY
TONY CAREY - A FINE FINE DAY (FOR A REUNION) - YouTube
Tinseltown - Tony Carey
Tinseltown - Tony Carey - YouTube
Bedtime story også ett knakende godt album
![]()
Tony Carey - Bedtime Story
Tony Carey - Bedtime Story - YouTube
Planet P project - greit album
![]()
PLANET P PROJECT - King For A Day
PLANET P PROJECT - King For A Day - YouTube
Planet P project - Pink world - ett meget bra dobbelalbum
![]()
Planet P Project - Pink World
Planet P Project - Pink World [Full Album] - YouTube
Er flere utgivelser under Planet P prosjektet.
Han var keyboardist under Ritchie Blackmore,s Rainbow på 2 - 3 album på 70-tallet.
The Mothers of Invention. Frank ZappaDet er pokker meg som å spørre et kvinnfolk om noe; man får ikke svar på det man spør om, men alt mulig annet.@ lars_erik: Camarillo Brillo er førstespor på side en, Zomby Woof, er foruten å være HFS´er, førstespor på side to. Sorte koner & pulsar points er plassért der i anledning avfotografering av platecoveret (eiendomsmegler-triks).
mvh
Hvilket band, fra hvor, hvilken musikk?![]()
Og noen mannfolk er veldig trege,så du ikke på coveret?Det er pokker meg som å spørre et kvinnfolk om noe; man får ikke svar på det man spør om, men alt mulig annet.@ lars_erik: Camarillo Brillo er førstespor på side en, Zomby Woof, er foruten å være HFS´er, førstespor på side to. Sorte koner & pulsar points er plassért der i anledning avfotografering av platecoveret (eiendomsmegler-triks).
mvh
Og noen mannfolk er veldig trege,så du ikke på coveret?Det er pokker meg som å spørre et kvinnfolk om noe; man får ikke svar på det man spør om, men alt mulig annet.@ lars_erik: Camarillo Brillo er førstespor på side en, Zomby Woof, er foruten å være HFS´er, førstespor på side to. Sorte koner & pulsar points er plassért der i anledning avfotografering av platecoveret (eiendomsmegler-triks).
mvh
![]()
Hva syns du om denne? Selv syns jeg den ikke er av deres beste.