|
Ikke helt med nå Lars Erik?Du har slått på casa granden, motoren?
Casa Grande betyr konsert-stortromme
Takker for opplysningen
Covere må du fotografere og legge ut bilder, eller, enklere, finne bilde på nett, høyreklikke, venstreklikke på "kopier" og derettet lime bilde inn i posten din.Dette er gode greier . Chris Jones - Bluueessss --smoke & noise ..
St James Infirmary par Chris Jones et Steve Baker (Album Smoke & Noise) - YouTube
i slengen kan noen si meg hvordan jeg får lastet inn cover og video/youtubes inn her ? ..
Takker for tips pg coeaching på det ..blir bedre med bilde/cover en kun lenke eh?
Nyinnkjøpt fra konsert på onsdag
Eivör
Room
LP 2012
Mer progressiv og et mer "moderne" uttrykk på denne nyeste.
(PS Hun brukte faktisk den samme kjolen!)
(PSII ALT er bedre enn Posgirobygget)
Vel,-kun 5 timer responstid...Nyinnkjøpt fra konsert på onsdag
Eivör
Room
LP 2012
Mer progressiv og et mer "moderne" uttrykk på denne nyeste.
(PS Hun brukte faktisk den samme kjolen!)
Det tok sin tid.![]()
Vel, nesten............
Fant den på SpotiFY. Fin musikk.
Ser sånn ut.Ser ut til at vi har mye lik musikksmak tkr![]()
Jeg tenkte faktisk på å nevne den der, men følte at det fikk da være grenser!Tkr@AAAAlt er bedre enn postbudene tilmed:
![]()
![]()
Tkr@AAAAlt er bedre enn postbudene tilmed:
![]()
![]()
Lars-Erik@ Det hadde jeg satt veldig pris på, jeg liker DDE.Tkr@AAAAlt er bedre enn postbudene tilmed:
![]()
![]()
Siden jeg kjenner Bjarne Brøndbo, selv om jeg ikke utstår "musikken", skal jeg prøve å skaffe deg vip-biletter neste ganng han er på dine trakkter Vis vedlegget 199522
Lars-Erik@ Det hadde jeg satt veldig pris på, jeg liker DDE.Tkr@AAAAlt er bedre enn postbudene tilmed:
![]()
Siden jeg kjenner Bjarne Brøndbo, selv om jeg ikke utstår "musikken", skal jeg prøve å skaffe deg vip-biletter neste gang han er på dine trakkter Vis vedlegget 199522![]()