- Ble medlem
- 04.02.2004
- Antall liker
- 6.737
Helgen:
Burritos på fredag:
Chipotle-bønner og linser med hjemmelaget kryddermix.
Salsa av mango, tomat, avacado, agurk, lime osv.
Ris, hotsauce og vegan fraiche.
Marinerte og ovnstekte søpotet. Var sulten som dere ser...
Pizza på Lørdag:
Eksperimenterer med ny pizzaovn, Roccbox.
Margerita og en variant med rød chilli og kapers.
Denne kom ut av ovnen på rett over 60 sekunder....
Søndag, tidlig middag da vi hadde litt barnefri. Hummus toppet med fersk persille fra hagen og litt grønnsaker for dipping. Nygrillet pita til. Samboern tok et glass.
Det beste med tidlig middag er kveldsmaten som kommer etterpå! Jeg tjuvstartet på Mandagsmiddagen, og heiv sammen en liten deig.
Daal Makhni go Tandoori Roti i nevnte pizzaovn.
Ikke det mest estetisk måltidet, men det beste måltidet i helgen by far. Da jeg startet med vegetarmat og besøkte indiske restauranter var målet å lære meg å lage denne retten like bra som på de beste spisestedene. Sterk, creamy, tangy og særegen.
Burritos på fredag:
Chipotle-bønner og linser med hjemmelaget kryddermix.
Salsa av mango, tomat, avacado, agurk, lime osv.
Ris, hotsauce og vegan fraiche.
Marinerte og ovnstekte søpotet. Var sulten som dere ser...

Pizza på Lørdag:
Eksperimenterer med ny pizzaovn, Roccbox.
Margerita og en variant med rød chilli og kapers.
Denne kom ut av ovnen på rett over 60 sekunder....

Søndag, tidlig middag da vi hadde litt barnefri. Hummus toppet med fersk persille fra hagen og litt grønnsaker for dipping. Nygrillet pita til. Samboern tok et glass.

Det beste med tidlig middag er kveldsmaten som kommer etterpå! Jeg tjuvstartet på Mandagsmiddagen, og heiv sammen en liten deig.
Daal Makhni go Tandoori Roti i nevnte pizzaovn.
Ikke det mest estetisk måltidet, men det beste måltidet i helgen by far. Da jeg startet med vegetarmat og besøkte indiske restauranter var målet å lære meg å lage denne retten like bra som på de beste spisestedene. Sterk, creamy, tangy og særegen.