da er det på tide å vippe fram en viss finger..f skrev:Røde lys, og de som ligger bak og blunker med fjernlyset, selv om man kjører 20 - 30 km. for fort, og det ikke er klart i den andre fila.... jæv.. drittse....![]()
De blinker med lysa fordi du skal svinge inn til sida å slippe de forbi siden det ikke er klart, sinkef skrev:Røde lys, og de som ligger bak og blunker med fjernlyset, selv om man kjører 20 - 30 km. for fort, og det ikke er klart i den andre fila.... jæv.. drittse....![]()
MPT skrev:2.De som kjører 10-15 km under fartsgrensen, når jeg skal kjøre forbi, gasser de på.
Så jævlig enig i den der...f skrev:Røde lys, og de som ligger bak og blunker med fjernlyset, selv om man kjører 20 - 30 km. for fort, og det ikke er klart i den andre fila.... jæv.. drittse....![]()
Unnskyld!nescafe skrev:Stort sett alle andre trøndere enn meg selv.
Hva var det han sa, han i Pulp fiction? "I wash my hands before I touch my dick".BT skrev:Jeg leste i en forskningsrapport en gang at folk som ikke bruker blinklys i trafikken er sammenfallende med folk som ikke vasker hendene etter toalettbesøk...
Har du en link til den der??BT skrev:Jeg leste i en forskningsrapport en gang at folk som ikke bruker blinklys i trafikken er sammenfallende med folk som ikke vasker hendene etter toalettbesøk...
hehehe. håper du kødder.. ;Dwilbur-x skrev:3) Blinke ? Det er vel for faen en privatsak hvor man skal ?