Hva irriterer deg i trafikken?

lydbjørn

Hi-Fi freak
Ble medlem
21.04.2005
Antall liker
50
Sted
Oslo
Røde lys, og de som ligger bak og blunker med fjernlyset, selv om man kjører 20 - 30 km. for fort, og det ikke er klart i den andre fila.... jæv.. drittse.... :mad:

Pengvim

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.12.2005
Antall liker
2
Sted
Oslo
Torget vurderinger
2
f skrev:
Røde lys, og de som ligger bak og blunker med fjernlyset, selv om man kjører 20 - 30 km. for fort, og det ikke er klart i den andre fila.... jæv.. drittse.... :mad:
da er det på tide å vippe fram en viss finger.. ;)

Trondmeg

Æresmedlem
Ble medlem
28.12.2003
Antall liker
8.670
Torget vurderinger
12
Stikk i så fall pekefingeren opp i nesa. Å vise fingeren er ufattelig vulgært. Flathånda i panna er mere beskrivende for situasjonen.

J

Jurassic

Gjest
f skrev:
De blinker med lysa fordi du skal svinge inn til sida å slippe de forbi siden det ikke er klart, sinke ;)

M

MPT

Gjest
1.De som ikke holder avstand for foran.

2.De som kjører 10-15 km under fartsgrensen, når jeg skal kjøre forbi, gasser de på.

rama

biskopen av holmlia
Ble medlem
09.06.2003
Antall liker
21.795
Sted
oslo
Torget vurderinger
17
MPT skrev:
2.De som kjører 10-15 km under fartsgrensen, når jeg skal kjøre forbi, gasser de på.

beste hittil.

litt beslektet:
nervøse gjøker som angstsvetter, klamrer seg til rattet og kjører dritsakte i svingete og vanskelige veier, for så å gasse på når de endelig kommer ut på strak og oversiktlig strekning, uten å slippe meg forbi først, enda jeg har ligget og presset mot hekken deres i en halvtime og vist både vilje og behov for å få opp tempoet litt.

V

villov

Gjest
Det mest irriterende i trafikken skjedde meg i dag, nemlig at jeg kolliderte med en annen bil.
Egentlig var det opplagt min skyld, men veitrafikkloven er på min side. Sikkert kjempeirriterende for han som kjørte på meg fra venstre.

G

Gjestemedlem

Gjest
Manglende bruk av blinklys, spesielt ut av rundkjøringer. Men irritasjonen gir seg fort. Verre er det med dem som ikke klarer å holde tilstrekkelig avstand til bilen bak. Spesielt på lange turer langs vestlandsveier. Da er det bare en ting å gjøre. Psyke dem ut til de parkerer i en busslomme. Dem som ligger for tett bak deg er det ikke noe problem med, det bare å slippe dem forbi ved neste anledning så er alt løst.

noruego

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.06.2003
Antall liker
8.999
Etter å ha kjørt tusenvis av mil i land hvor store deler av befolkningen bare nylig oppgraderte fra firbente fremkomstmidler, så er det i grunnen lite som irriterer meg som bilist i Norge.

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.882
Det som irriterer nå for tiden er syklister uten lys og fotgjengere uten refleks i høstmørket.
De skulle bare visst hvor dårlig de synes og hvilken fare de utsetter seg for.

nescafe

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.03.2005
Antall liker
6
Torget vurderinger
2
Stort sett alle andre trøndere enn meg selv.
Folk med dyrere og bedre bil enn meg, måtte janteloven knekke dem.
Fotobokser.

TJ

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.08.2003
Antall liker
3
f skrev:
Så jævlig enig i den der...
Å gi et hint ved å blinke med lysene kan være greit, men man må jo se etter om det er mulig for den foran å legge over, og ikke bare blinke, blinke, blinke for å være drittsekk!

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.882
nescafe skrev:
Stort sett alle andre trøndere enn meg selv.
Unnskyld!
Det er virkelig ikke meningen å irritere deg...

Monoas

Overivrig entusiast
Ble medlem
09.03.2004
Antall liker
2
1. Bompengeinnkreving
2. Miljøfartsgrense
3. Folk som ikke bruker blinklys
4. Folk som bruker tåkelys
5. Folk som kjører Audi stasjonsvogn, disse faller ofte inn i kategori 3 i tillegg til at biltypen er kraftig overrepresentert blant hensynsløse bilbøllene, særlig A6 på grønne skilter
6. Folk som kjøre sakte og ikke slipper forbi andre

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.882
Jeg leste i en forskningsrapport en gang at folk som ikke bruker blinklys i trafikken er sammenfallende med folk som ikke vasker hendene etter toalettbesøk...

wilbur-x

Overivrig entusiast
Ble medlem
03.07.2006
Antall liker
1
1) Samtlige trafikanter på Hamar;
- Glidelåskjøring med full gass er ukjent,
- Å bremse på gult lys tror de står nedfelt i Grunnloven.
- Stopper på rødt lys midt på natta og 0-trafikk.
- Starter en-og-en saaakte når det blir grønt, ikke alle på en gang "som en orm".

2) De som skal "minne" deg på at ei pære er gått ved å varsle med fullt-lys.
Pass dere, snart tar jeg en skjerm !

3) Blinke ? Det er vel for faen en privatsak hvor man skal ?

Z

Zomby_Woof

Gjest
BT skrev:
Jeg leste i en forskningsrapport en gang at folk som ikke bruker blinklys i trafikken er sammenfallende med folk som ikke vasker hendene etter toalettbesøk...
Hva var det han sa, han i Pulp fiction? "I wash my hands before I touch my dick".

Eller denne Arne And-klassikeren? "Å tenke før man snakker er som å tørke seg i ræva før man driter".

JEJ

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.09.2006
Antall liker
49
Stort sett alle på 4 hjul!

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
10.157
Torget vurderinger
1
BT skrev:
Har du en link til den der?? :p

rama

biskopen av holmlia
Ble medlem
09.06.2003
Antall liker
21.795
Sted
oslo
Torget vurderinger
17
jeg leste i en forskningsrapport en gang at folk som kjører sakte og passivt, sliter med vond kroppslukt og fotsopp. ;D

Topp Bunn