Registrert det samme som deg, urovekkende stille fra Voodoo Rhythm de siste månedene. Tror jeg nesten må sende min gamle kompis Lutz Soundflat en mail å spørre ham ut litt om hvordan situasjonen og livet er nedover kontinentet. De økonomiske nedgangstidene merkes langt større utenfor landet "made of milk and honey" dessverre.
Har Allergic to Flowers CDen, synd du finner den uinteresant, mye bra der. Mulig låtflyten blir feil, men jeg tenker ikke så mye over det, siden jeg "bare" mangler 4 av singlene og mest bekymret over det. Gene Vincent - "Bird Doggin´" feitelåta, tullskap og ikke ha et ex av den.
Det går fint an å bo i Bærum, stemme Høyre, ha rørforsterkere, kjerring med Voodoo T-skjorte og samtidig digge Becky Lee og Beefheart. Her, i Norge, er folk totalt ødelagt når det gjelder forutinntatthet. Men, egentlig ikke så merkelig. Ingenting med deg å gjøre.
--------
Helt klart noe bra her, Allergic-platen (altså som
jeg liker), det skrev jeg jo óg

. Skal høre på den mer. Synd den ikke er på vinyl. For nå har jeg bestilt og bestilt masse annet. Alkolåsen funker ikke på Mastercardet i kveld.
--------
Lutz Soundflat? Du kjenner altså denne fyren? Jeg kan godt reklamere enda mer for Voodoo-utgivelser til mine smågale venner. Da vil de nok kjøpe mer. Under mild tvang.
Ellers er det tydelig at kameraten din, Lutz, trenger både penge- og markedsføringshjelp. Jeg skrev vel for (minst) ett år siden at disse Voodoo-greiene umulig kunne gå i pluss økonomisk. At noen stod/står bak med feit, idealistisk, men stadig slankere lommebok, må være tilfellet.
Si ifra hvis du er interessert i å diskutere dette videre, efter at du ha kommunisert med Lutz. Det viktige er at det utgis plater og at folket får kjennskap til at det faktisk eksisterer noe utenfor P1, P3 (Harald Are unntatt), P4 og annet ødeleggende. Dessuten må journalistene skjerpe seg kraftig.
Da tas denne medisinen før jeg legger meg:
Kevin Coyne - Millionaires & Teddybears (Virgin, 1979)
[video=youtube;O5Lr6oFfZ4g]http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=O5Lr6oFfZ4g[/video]