Eg tar sjansenVet ikke om jeg lever til 4. mars, hva man vel om sånt?, så smekker den på, jeg også.![]()
På at eg lever til 4.3. that is
Har trua denne gangen, ettersom det er ganske mange låter signert Cooley.
Eg tar sjansenVet ikke om jeg lever til 4. mars, hva man vel om sånt?, så smekker den på, jeg også.![]()
Man vet aldri. Jeg småsamler på lagringsdyktig vin i en kjellerbod og har tilslutt innsett at det ikke blir jeg som kommer til å nyte det beste flaskefôret, men kona og barna.Vet ikke om jeg lever til 4. mars, hva man vel om sånt?, så smekker den på, jeg også.![]()
et smil kan være falskt, men ei ørtæv' er alltid ekte...Ja jeg liker jo ikke folk som smiler, engang. Kanskje bortsett fra damer da.
The Bloodshots - On Fire (Egen label, 2013)
Vis vedlegget 234150
Debutskive fra disse folkene fra Brooklyn, NY. Spiller dette kun for å få opp øltørsten.
Ja, BBC driver jo og digitaliserer arkivene til John Peel. Hva som skjer med Harald Are Lunds tilsvarende arkiver vet jeg ikke, men det burde være interessant det óg. Som skal gjøres off. tilgjengelig.BBC har helt sikkert mye gull i arkivene.
Så du la ham inn på en 60.-plass. Bra! Han hadde kommet med hos meg også hvis listen var gjort lengre.Ed Askew - For the World (2013)
Usikker på den Askew, den kan være mye bedre enn 60plassen sin, har bare ikke hørt nok. Men to-tre låter går allerede rett inn i ryggmargen. Ha en god jul, sitter på Gardermoen, ses neste år.Så du la ham inn på en 60.-plass. Bra! Han hadde kommet med hos meg også hvis listen var gjort lengre.Ed Askew - For the World (2013)
Her en engelskmann med dyp stemme:
Oppdaget ikke fyren, Ian Williams, før nå. Melodisk og vakkert så det holder; får nesten julestemning av dette (den har nemlig ikke meldt sin ankomst ennå). Debutplaten til plateselskapet.
Ser om plata janfrt anbefalte kan få meg i julestemning..Wet Nuns - S/T (Throng of Nobs, 2013)
![]()