Jeg jobber meg gjennom hele helsikes hopprennet av en klassiker jeg har eid siden den kom, og derfor kan mer eller mindre ut og inn, forlengs og baklengs.
Her er alle opptakene som ga råmaterialet til original 2xLP. Altså burde jeg ha gått i total metning, men næh. Ikke hittil, iaf, og jeg har akkurat gjort unna Vol 5
Mens vi venter på en ny Bill Frisell-plate i posten, varmer vi opp med denne. Dobbelt-CD med live-opptak fra to forskjellige konserter. Kenny Wollesen på trommer på begge platene, Viktor Krauss på bass på CD1 og Tony Scherr på CD2. Kjente Frisell-låter med Frisells typiske lekenhet og humor. Godt opptak også, og gitaren til Frisell (og alle effektene) er mikset slik at lyden går laaangt utenfor høytalerne.
Da var den her. Var så heldig å få se BF under lanseringsturneen for dette albumet. Veldig, veldig bra konsert. Konseptet for albumet er jo kjente poplåter fra 60-tallet, men med Frisellsk vri.
Tenkte se om jeg kan finne en vinylskive med Japan. En artist jeg ikke har særlig kjennskap til så skummer nå gjennom på Spotify for å finne de beste albumene deres.
Bohannons – Black Cross, Black Shield (2015) Holdt på i 20 år og har nytt album ute. Som det står: en del Motörhead og en del Neil Young.
Kom ut mye bra i 2015 - velger å slå et slag Chattanoogas best bevarte hemmelighet: Bohannons og det suverene albumet B C, B S