Ser de ligger på børsen igjen. Hva skjedde med hjertet?marsboer skrev:Dere kan forøvrig slappe av med tanke på salg. Satte meg ned og hørte på litt musikk i sted og da hadde jeg ikke hjerte til å selge noe likevel..
Ser de ligger på børsen igjen. Hva skjedde med hjertet?marsboer skrev:Dere kan forøvrig slappe av med tanke på salg. Satte meg ned og hørte på litt musikk i sted og da hadde jeg ikke hjerte til å selge noe likevel..
;D Med andre ord bor du ikke alene ;Dmarsboer skrev:Hjertet forsvant ut samtidig som spisebord kom inn... Som sagt, andre prioriteringer i heimen..
Bedre å være fornøyd med en unge enn B&w 802 sikkert....marsboer skrev:En unge fungerer også bra..
Kunne ikke få sagt det bedre selv......... 8) ;Derato skrev:Dessverre ligger det i menneskets natur, aldri å bli fornøyd. I såfall hadde vi ikke levd i en verden hvor 2 % av befolkningen disponerer 98% av verdiene, hvor sinnsyk rikdom og ytterst fattigdom går hånd i hånd, hvor man aldri kan bli rik nok eller eie nok, hvor rederne ikke kan betale skatt mens sykehuspasienter ligger på gangen og hvor jordens økosystem kneler under belastningen og vi alle er på vei mot undergangen, noen få av oss riktig nok på første klasse.
Bare for å by på en alternativ fortolkning.