Hva gjør man når man er helt fornøyd??

Holmium

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Antall liker
797
Torget vurderinger
5
marsboer skrev:
Dere kan forøvrig slappe av med tanke på salg. Satte meg ned og hørte på litt musikk i sted og da hadde jeg ikke hjerte til å selge noe likevel..
Ser de ligger på børsen igjen. Hva skjedde med hjertet?

M

marsboer

Gjest
Hjertet forsvant ut samtidig som spisebord kom inn... Som sagt, andre prioriteringer i heimen..

Holmium

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Antall liker
797
Torget vurderinger
5
marsboer skrev:
Hjertet forsvant ut samtidig som spisebord kom inn... Som sagt, andre prioriteringer i heimen..
;D Med andre ord bor du ikke alene ;D

PatSharpX

Overivrig entusiast
Ble medlem
04.01.2006
Antall liker
100
Sted
Oslo
Ser at du ikke har noe vinyl.
Hva med å finne en lpspiller, da har du jo morro med å matche RIAA osv.
Og du kan å til innkjøp av masse spennende musikk på plater! ;)

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
Ble medlem
22.02.2007
Antall liker
32.287
Sted
Nesten Gjøvik..
Torget vurderinger
28
....en lang tråd bare for å få frem at dama er sjefen....hehehehe.... ;)

Tommen21

Hi-Fi interessert
Ble medlem
07.12.2006
Antall liker
10
Sted
Mo i Rana
Torget vurderinger
1
Mitt råd til deg er å begynne å trene selvforsvar,kampsport,få tankene i et litt annen perspektiv,både fysisk og mentalt og vil få deg på andre tanker enn kun anlegg,virket på meg i stor grad....

mosm

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
13.07.2006
Antall liker
2
Gratulerer, dine ht har en fantastisk tryllediskant.
Det er faktisk lov å være helt fornøyd, så gratulerer igjen :D

foo

Hi-Fi interessert
Ble medlem
28.06.2005
Antall liker
17
Heldigvis ligger det i menneskets natur, aldri å bli fornøyd. Hvis ikke hadde vi fortsatt sittet i huler og klunket tørre beinpiper mot hverandre, mens vi brølte og hoppet omkring på huk.

Så for å oppsummere: din interesse er så absolutt sunn.

Mvh
Foo

realist

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
308
Du blir aldri fornøyd før du har denne som lyttestol!

Prisen? Hvis du må spørre, så har du ikke råd! ;D

erato

Æresmedlem
Ble medlem
15.03.2003
Antall liker
13.297
Sted
Bergen
Torget vurderinger
1
Dessverre ligger det i menneskets natur, aldri å bli fornøyd. I såfall hadde vi ikke levd i en verden hvor 2 % av befolkningen disponerer 98% av verdiene, hvor sinnsyk rikdom og ytterst fattigdom går hånd i hånd, hvor man aldri kan bli rik nok eller eie nok, hvor rederne ikke kan betale skatt mens sykehuspasienter ligger på gangen og hvor jordens økosystem kneler under belastningen og vi alle er på vei mot undergangen, noen få av oss riktig nok på første klasse.

Bare for å by på en alternativ fortolkning.

authentic

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.07.2007
Antall liker
2.501
Torget vurderinger
13
erato skrev:
Dessverre ligger det i menneskets natur, aldri å bli fornøyd. I såfall hadde vi ikke levd i en verden hvor 2 % av befolkningen disponerer 98% av verdiene, hvor sinnsyk rikdom og ytterst fattigdom går hånd i hånd, hvor man aldri kan bli rik nok eller eie nok, hvor rederne ikke kan betale skatt mens sykehuspasienter ligger på gangen og hvor jordens økosystem kneler under belastningen og vi alle er på vei mot undergangen, noen få av oss riktig nok på første klasse.

Bare for å by på en alternativ fortolkning.
Kunne ikke få sagt det bedre selv......... 8) ;D

MVH Johnny

supersubb

Hi-Fi interessert
Ble medlem
10.01.2007
Antall liker
0
Hei!
Ja hva skal man gjøre da? Sitte trygt og godt tilbake i godstolen å enten bare begynne å lytte eller så kan man jo finne annet i systemet man kanskje trudde man var fornøyd med som man kanskje ikke er lell, hehe "vond" sirkel dette som kalles HIFI basillen, men jaggu artig og da!
;D

Destiny

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.03.2007
Antall liker
487
Torget vurderinger
1
Når/mens man er fornøyd med anlegget er det godt å flytte fokuset over på musikk...

Dykk inn i musikkverdens alle forundlige pærler, og fyll godt på i platesamlingen....

Jeg føler meg meget godt fornøyd med stereon nå, men handler masse musikk.

Destiny.. :)

helarn

Overivrig entusiast
Ble medlem
24.06.2006
Antall liker
570
Sted
Bodø
Torget vurderinger
1
Realist; de stolene du viser bilde av er sikkert både dyre og gode å sitte i. Skal du lytte, så er det svært ugunstig å ha hodet plassert umiddelbart foran foran en "vegg" av lær.

Topp Bunn