K
kathrine
Gjest
Hei!
Har fått et lite problem og stri med.
Har en datter som nettopp har fylt 13 år.
Hun er på nettet som alle andre på hennes alder, men der er det som kjent andre som ikke burde hvert det også!
Dette handler om en dud som er "21 år", noe jeg og sikkert dere mener er helt på trynet (aldersforskjell viskes jo ut etterhvert som årene går), men ikke når hun er 13!
Han har ikke respektert mine meldinger om å ikke ta kontakt med henne mere, med setninger som : vår kjærlighet kan du ikke gjøre noe med osv!
Han har også sendt meldinger til henne om at :
" jeg vil gjerne kose med deg i senga!"
Steike dette er sykt, og hun lar seg hvis fasinere av dette. ???
Psykopatens fortrinn er jo at han fanger dem han ser på som lette offer.
Hva gjør jeg så, råd trengs.
Hadde han bodd i Arendal ville saken hvert grei, men så lenge han bor i Oslo blir oppsøkende virksomhet litt vanskelig.
Vh
S
Har fått et lite problem og stri med.
Har en datter som nettopp har fylt 13 år.
Hun er på nettet som alle andre på hennes alder, men der er det som kjent andre som ikke burde hvert det også!
Dette handler om en dud som er "21 år", noe jeg og sikkert dere mener er helt på trynet (aldersforskjell viskes jo ut etterhvert som årene går), men ikke når hun er 13!
Han har ikke respektert mine meldinger om å ikke ta kontakt med henne mere, med setninger som : vår kjærlighet kan du ikke gjøre noe med osv!
Han har også sendt meldinger til henne om at :
" jeg vil gjerne kose med deg i senga!"
Steike dette er sykt, og hun lar seg hvis fasinere av dette. ???
Psykopatens fortrinn er jo at han fanger dem han ser på som lette offer.
Hva gjør jeg så, råd trengs.
Hadde han bodd i Arendal ville saken hvert grei, men så lenge han bor i Oslo blir oppsøkende virksomhet litt vanskelig.
Vh
S