- Ble medlem
- 13.10.2005
- Antall liker
- 6.882
Vi har jo spesialeisert oss kraftig på å syte og klage på alt vi ikke liker her. Men hva er det vi liker å mislike mest?
De kan man jo bare dytte ned trappa og slippe unna med det. Det er verre med sånne som ikke klarer å være stille når de er på kino. Få et lite raserianfall og skjell dem ut bare, så er det plutselig du som er psyko, og får all skylda.Det er så mye å ta av. Folk som står til venstre i rulletrapp er noe av det aller verste.
Nja, min erfaring, mer fra konsert enn kino, er at en lavmælt, men fiendtlig henstilling om å til helvete å holde kjeft, sammen med en dempet orientering om at ingen blant resten av publikum har kommet for å høre på drittkjeften til pratmakeren, fører til umiddelbar stillhet, av og til også til at vedkommende går, og forhåpentligvis til at økt sosial angst gjør at han/hun blir hjemme neste gang og dermed ikke lenger plager omgivelsene.De kan man jo bare dytte ned trappa og slippe unna med det. Det er verre med sånne som ikke klarer å være stille når de er på kino. Få et lite raserianfall og skjell dem ut bare, så er det plutselig du som er psyko, og får all skylda.Det er så mye å ta av. Folk som står til venstre i rulletrapp er noe av det aller verste.
Hele vinteren.Misliker noen klimaet?
Ja jeg har opplevd at det skjer.De som knekker av plastskjeen på rislunsjboksene og stikker av med dem for å bruke dem til å spise yoghurt eller noe som kommer uten slik skje.
Var egentlig ment som et eksempel på hva som er skikkelig irriterende, og siden jeg ikke er psyko skal det en del til før jeg brøler til andre mennesker i offentlighet. Det finnes andre... metoder for å ta seg av bråkmakere.Nja, min erfaring, mer fra konsert enn kino, er at en lavmælt, men fiendtlig henstilling om å til helvete å holde kjeft, sammen med en dempet orientering om at ingen blant resten av publikum har kommet for å høre på drittkjeften til pratmakeren, fører til umiddelbar stillhet, av og til også til at vedkommende går, og forhåpentligvis til at økt sosial angst gjør at han/hun blir hjemme neste gang og dermed ikke lenger plager omgivelsene.De kan man jo bare dytte ned trappa og slippe unna med det. Det er verre med sånne som ikke klarer å være stille når de er på kino. Få et lite raserianfall og skjell dem ut bare, så er det plutselig du som er psyko, og får all skylda.Det er så mye å ta av. Folk som står til venstre i rulletrapp er noe av det aller verste.
Er man psyko må man være forsiktig med volumet.
Og når de er ferdige med å rulle, stopper 2 mennesker rett etter rulletrappen for å prateDet er så mye å ta av. Folk som står til venstre i rulletrapp er noe av det aller verste.
Ja det der har dom inte lært seg her i landet, husker fra tiden i Stockholm på -80t der fikk man det inn i blodet med en gang! gjerne med en kommentar bonndjävel flytta på dej!!!Det er så mye å ta av. Folk som står til venstre i rulletrapp er noe av det aller verste.