Destiny skrev:
Først og fremst Springsteen på Stockolm stadion i 1988 ;D det svinga så enormt så hele stadioen gynga i takt ;D en helt rå konsertopplevelse.
Hi Fi gåsehud opplevelse? Det har vel vært opp til flere, men får fortsatt gåsehud av vakker musikk gjengitt over eget annlegg
Destiny..
Sorry, men jeg synes det er langt mer interessant å vite hva slags hifi som har gitt deg gåsehud. Heldigvis innrømmer du i alle fall at hifi har gitt deg gåsehud, men spesifiseringen er mye mer interessant enn hvilken konsert som har gitt deg gåsehud i akkurat denne tråden.
Jeg er åpenbart like gretten etter frokost, for jeg begynner alvorlig å lure på hvorfor flere er så uvillige til å opplyse om hva som har gitt dem gåsehud, selv om de faktisk er aktive på et hifi-forum. Og akkurat nå i selve hifi-avdelingen, og ikke musikk-avdelingen. Det er meg revnende likegyldig om Bruce eller MJ har gitt deg gåsehud, skriv heller om det i en musikktråd. IMHO synes jeg alt det pretensiøse maset om musikk på bekostning av trådens egentlige tema er OT så det holder. Og som jeg har skrevet tidligere, forfengelig (,pretensiøst og selvfornektende) så det holder. :-X
Ærlig talt så hadde jeg opplevd det pinlig, selv om jeg sannsynligvis er minst interessert i hifi av samtlige involverte i tråden. Med mulig unntak av Eros, selv om han har et fem til ti ganger dyrere anlegg enn meg.