Hva er dette.... ??

yel

Overivrig entusiast
Ble medlem
05.03.2006
Antall liker
1
Hva er dette.... ??

Kan si en ting... det spiller bra! Enormt!! :eek:

Noen som vet mer, og føler seg kallet til å utype, så gjør gjerne det. Jeg vet ikke engang modelbetegnelsen...Men debatten går livlig mellom meg og en kompis rundt dette med å få plass til 2 slike... og hvor i hel..te gjør man av 3 kassene ettepå??

-Y

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.906
Sted
Oslo
mulig trekassa spiller bra, men snekkern burde lagt litt mer arbeid i finnish. Den vil jeg si er i overkant røff. Lav WAF.

Terka

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.06.2007
Antall liker
4
ErosLoveking skrev:
mulig trekassa spiller bra, men snekkern burde lagt litt mer arbeid i finnish. Den vil jeg si er i overkant røff. Lav WAF.
Den har hjul på! Dvs plasseringsvennlig! ==> Høy WAF! ;D ;D

yel

Overivrig entusiast
Ble medlem
05.03.2006
Antall liker
1
Frua likte ikke de kassene der hun heller... mistanken om at de var tunge hang tungt over henne. Jeg forsøkte å trøste med at jeg ennå ikke har handlet... Og at trekassene vi har i loftstua pr dato er litt, ikke mye , men litt tyngre... men innholdet spiller bra! Sikker noen som kan bidra med bilder ettehvert!

-Y

yel

Overivrig entusiast
Ble medlem
05.03.2006
Antall liker
1
Lite hint til... Nye i Norge, ikke merket, men denne typen. Lansering i disse dager! Me want!!! Og det er ikke subber.... ei heller super diskanter, amp eller kabler. Ikke er det en pre, dac eller rack heller. Og det gjør nok ikke noe om plassen de skal stå på har litt luft rundt seg. Man bør også investere i 2 stk... minst. Rundt 100k for 2..... Infected på slikt var sinnsykt moro.

-Y

tore_v1

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.09.2007
Antall liker
102
Torget vurderinger
2
To stykk... Platespillere som utgjør kvadrofoni når startet samtidig?

Er jo plass til en artist per kasse, kanskje det er snakk om et band med to personer?

yel

Overivrig entusiast
Ble medlem
05.03.2006
Antall liker
1
8x12_TOM skrev:
Flageborg sine swans 2.5 panelhøyttalere ;D ;D

Hm..... :eek: :eek: ::) :eek: ;) ;) ;)... Men da vil vi ha bilder!!
De spiller STOOORT!

-Y

Valentino

Lustig im Tempo und keck im Ausdruck
Ble medlem
23.04.2008
Antall liker
31.913
Sted
Ottestad
Torget vurderinger
1
Ikke på strykekvartetter også håper jeg? Om Veronika høres ut som om hun er på størrelse med Fafner er jeg ikke interessert.
Aw, c'mon! Bilder av likene! For det er vel likkister dette her?

yel

Overivrig entusiast
Ble medlem
05.03.2006
Antall liker
1
Veronika høres ut som Graneman på katt... :eek: :eek: ;) Spøk til side, tror de får til det meste jeg.. stort som smått. men de har IKKE problemer med å få stort til å spille akkurat det... STORT! Liklukt er det ikke... ikke overhodet. Bilder får komme fra annet hold. Jeg har ikke...

MaKi

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2005
Antall liker
233
Torget vurderinger
4
Kan du ikke heller vise HELE den avataren din a'? Hva mer finnes på det bildet? Betraktelig mer spennende enn noen likkister ;D

rama

biskopen av holmlia
Ble medlem
09.06.2003
Antall liker
21.795
Sted
oslo
Torget vurderinger
17
Valentino skrev:
Om Veronika høres ut som om hun er på størrelse med Fafner er jeg ikke interessert.

jeg vil dra det enda lengre og si er det ikke horn, så er jeg ikke interessert.

yel

Overivrig entusiast
Ble medlem
05.03.2006
Antall liker
1
MaHa skrev:
Kan du ikke heller vise HELE den avataren din a'? Hva mer finnes på det bildet? Betraktelig mer spennende enn noen likkister ;D

Får ikke lov av kona... den ene av de, til å vise hele... men var en artig kveld med god musikk og fin stemning. Anbefales. Lett å miste konsentrasjonen, og sweetspot fantes det flere av... Spøk til side. resten har jeg ikke.... Sorry!

-y

BanjoArrne

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.01.2007
Antall liker
31
Fant et bilde til:

Lommeboken min matcher ikke de der,er jeg redd. ::)

ottone

Nesten klassiker
Ble medlem
08.04.2008
Antall liker
13.165
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
3
BanjoArrne skrev:
Er det slike det er snakk om?

Imponerende areal på de der, det må jeg si. Imponerende. Dyr tapet er bortkastet, ingen som ser den uansett.
Hvis de låter like svært som de ser ut spørs det om det hadde vært plass til sånne som meg i samme rom.
Og Valentino ville fått Veronika ut over hele veggen, vet ikke om det ville vært så pent.
Hvis du har dame i huset som tolererer det der så skal du prise deg lykkelig.
Gratulerer med gedigne greier, i alle fall.

BanjoArrne

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.01.2007
Antall liker
31

Sikkert derfor de har tatt bilde av dem med trær i bakgrunnen.De er som digre beist av noen villdyr i skauen som brutalt farer gjennom frekvensganger og rytmeskift med frådende 4 gange 5 tommer kjefter full av hovne soft dome smaksløker og sylskarpe siklende Ribbon-tenner der de kommer byksende utover i lydlandskapet blodtørstig og sulten etter mer og mer og mer! :eek:

Nok tull,de er sikkert helt råe på alle mulige måter!Så mye komponenter kan det neppe bli dårlig lydgjengivelse av.Da blir det vel mer smak og behag det går på.

De trenger ikke sub disse som går helt ned til 22Hz,skulle jeg tro.Men jeg kan tenke meg at noen liker det enda dypere. ;)

Gratulerer med noen enorme høyttalere (156 cm høy og 110 kg!) . :)

yel

Overivrig entusiast
Ble medlem
05.03.2006
Antall liker
1
Vet det er flere som spekulerer fælt på slike etter demo på søndag..... ;) ;) ::)

-Y

BanjoArrne

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.01.2007
Antall liker
31
ErosLoveking skrev:
fin skautapet, hvor får jeg kjøpt slikt?

...Skal vi se....hahah! Etter bare 1 minutts google så fant jeg dette! :D

http://www.dekortapet.no/no/om-dekortapet/

Her bestiller man jammen hva det enn måtte være av bilder og får det i tapet!Det var jo formidabelt.Da blir valgmulighetene enorme.

Nedenunder kan man bestille.Det ga meg noen ideer faktisk. :) :

http://www.dekortapet.no/no/bestill/bestill-tapet/

Fant et bilde der noen har gjort det hjemme hos seg.Det så jo riktig så bra ut.

Topp Bunn