Hva ønsker du deg til Black Week?

black_friday_tilbud_hifisentralen.jpg


Black Week er rett rundt hjørnet. Det vi jobber med nå er TILBUD, og der trenger vi litt hjelp. :) Varetilgangen er fortsatt en utfordring, men om vi kan få en pekepinn på hva det er du ønsker deg kan vi kanskje klare å lage en ekstra god pris under Black Week.

Er det noe du har hatt lyst på lenge, men som du ikke har tatt deg råd til?

Spør oss hva vi kan få til - det er nå det er Black Week! :)


Ta kontakt med oss på hifi@stereofil.no for ønsker og spørsmål.

Se våre allerede annonserte tilbud her:

https://www.stereofil.no/black-week

Hilsen alle oss på SteReoFil AS
 

Kommentarer

666

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.09.2013
Innlegg
2.510
Antall liker
6.120
Torget vurderinger
14
Rega Apollo cdp ønsker jeg meg.
 

ArtFart

Fersking
Ble medlem
06.02.2011
Innlegg
1
Antall liker
0
Blir vel litt feil å øke prisen med kr 1000,- på SVS SB-1000 pro rett før Black Week?? Trodde det var tilbud som gjelder nå jeg..

Så hva med å heller gi tilbud hvis man kjøper 2 stk?
 

Valentino

JB rünnhilde
Ble medlem
23.04.2008
Innlegg
28.385
Antall liker
20.789
Sted
Ottestad
Torget vurderinger
1
I går 1047: Jeg skrev til Stereofil og ba om et tilbud.
1204: Svar fra Stereofil med tilbud.
1220: Praktiske spørsmål ang. bestillingen.
1315: Svar på mine spørsmål.
1417: Bestilt.

I det hele tatt en utmerket handleopplevelse så langt.
 
Sist redigert:
U

utgatt25555

Gjest
Jeg må justere for egen del, fikk svar idag (på forespørselen)..så en forbedring....
 

sugress

Hi-Fi interessert
Ble medlem
03.11.2003
Innlegg
99
Antall liker
79
Torget vurderinger
2
Takk som spør. Jeg fikk hva jeg ønsket, et par Gold 8 🥂 hvis dere kan trylle i tillegg så ønsker kjerringa i huset en cd transport med i2s over hmdi til sporadisk cdbruk.
 

666

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.09.2013
Innlegg
2.510
Antall liker
6.120
Torget vurderinger
14
Jeg har ikke hørt noe ang Rega Apollo cdp. Men jeg er over snittet tålmodig så det er ikke noe jeg stresser med.
Mulig jeg kjøper en dac i stedet 😁
 

Ender

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
19.12.2012
Innlegg
373
Antall liker
146
Torget vurderinger
2
Sendte en mail når dere hadde messe for noen uker siden, ikke noe svar. Sendte to mail nå under black week og heller ikke noe svar. Syntes det er litt synd når stereofil oppfordrer til å ta kontakt men ikke svarer på mail...
 

HoJ

En glad amatør.
Ble medlem
11.11.2006
Innlegg
19.168
Antall liker
34.552
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
2
Blir vel litt feil å øke prisen med kr 1000,- på SVS SB-1000 pro rett før Black Week?? Trodde det var tilbud som gjelder nå jeg..

Så hva med å heller gi tilbud hvis man kjøper 2 stk?
Jeg har vært oppmerksom på prisøkning på svs i lang tid, så dette har ikke noe med black week å gjøre.
Kjøpte to på Soundgarden Forus, fikk god rabatt ved kjøp av to.
 

Amou

Overivrig entusiast
Ble medlem
15.08.2018
Innlegg
521
Antall liker
995
Sted
Fredrikstad
Torget vurderinger
3
Audio Technica AT-ART9-9XA, men det fikser vel ikke dere?
 

Ender

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
19.12.2012
Innlegg
373
Antall liker
146
Torget vurderinger
2
Sendte en mail når dere hadde messe for noen uker siden, ikke noe svar. Sendte to mail nå under black week og heller ikke noe svar. Syntes det er litt synd når stereofil oppfordrer til å ta kontakt men ikke svarer på mail...
Følger opp denne her. Har lenge vurdert å kjøpe et par Audeze MX4 men holdt ut for å se om det ble noe black friday tilbud. Kontaktet som nevnt Jens hos Stereofil og han svarte omsider etter etter et par forsøk under black week.

Prisen på Audeze MX4 har hele tiden ligget på 34990kr hos Stereofil men Jens skulle sjekke med importør om det var noe tilbud å gi. Jeg lente meg tilbake men hørte ikke noe mer fra Stereofil. Ser så at prisen neste tirsdag stiger med hele 5000kr og selv to purringer etter har jeg fortsatt ikke fått noe svar.

Har kjøpt mye hos Stereofil tidligere, inkludert dyre effekttrinn og Audeze klokker da jeg syntes de har hatt god kundeservice men dette syntes jeg var slett... Blir neppe handel der neste gang. Kan jo bare takke meg selv for at jeg bare kjøpte de med en gang.

1638896035425.png
 

Informasjon om bruker

SteReoFil
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
550
Link til alle artikler
183
SteReoFil sine annonser
Bransjenyheter
THORENS TD 124 DD 140th Anniversary

THORENS TD 124 DD 140th Anniversary

  • 10
Denne spilleren er laget for å feire Thorens sitt 140-års-jubileeum og er utsolgt verden over. - kun 140 stk. blir produsert. - to kommer til Norge - vi har èn av de. :)...
Fortsett
Norgespremierer på Oslo HiFi Show!

Norgespremierer på Oslo HiFi Show!

  • 1
Norgespremierene kommer på løpende bånd på Oslo HiFi Show nå til helgen. :D Vi gleder oss enormt og håper du kommer innom. Vi kan blant annet friste med: - MBL sitt ekstremoppsett med MBL...
Fortsett
Bransjenyheter
Audio Note AN-E Ltd Field Coil (lvl 5) til Oslo HiFi Show!

Audio Note AN-E Ltd Field Coil (lvl 5) til Oslo HiFi Show!

  • 3
YES, de kom i tide og står nå til innspilling! Det er bare en drøy uke til Oslo HiFi Show og vi gleder oss vanvittig! :D Det er godt mulig at vi har tatt oss vann over hodet denne gangen...vi...
Fortsett
Bransjenyheter
Velkommen innom butikken på kaffe og kake!

Velkommen innom butikken på kaffe og kake!

  • 12
Håper du har mulighet til å komme innom butikken for et lite kakestykke og en hyggelig prat. :) Vi har selvsagt 20% rabatt på alle varer i butikken også (ikke bare nettbutikken). VELKOMMEN...
Fortsett
Bransjenyheter
Vi fyller 20 år og gir 20% rabatt på alle* varer ut uken!

Vi fyller 20 år og gir 20% rabatt på alle* varer ut uken!

  • 24
Tusen takk til dere alle sammen! For 20år siden satt vi som tente lys i kassa og ventet på at telefonen skulle ringe og at døra skulle åpne seg. Telefonen har (takk og lov) ikke sluttet å ringe...
Fortsett
Bransjenyheter
RIAA-favoritt tilbake på lager! :-)

RIAA-favoritt tilbake på lager! :-)

  • 2
LUXMAN E-250 Vi har fått inn noen få eksemplarer av denne fantastiske RIAA-en fra LUXMAN. Antallet på lager er lite og leveringstiden er dessverre lang, så om du vil sikre deg et eksemplar kan...
Fortsett
Topp Bunn