C
Cyber
Gjest
Jeg har lyst til å høre litt fra de av dere som har litt erfaringer med husbygging. Jeg er selv på husjakt om dagen, men kan komme ganske greit til ei tomt også og vurderer et såkalt "ferdighus" fra diverse leverandører. Prisen på slikt ligger jo på rundt 1.3 - 2.0+ millioner, men jeg vet jo at tomt og diverse, diverse tilkommer - men si man velger en pakke til 1.5-1.6 millioner og ikke regner det tomten koster inn i dette, hva kan man regne med å ende ut på kostnadsmessig?
Mange gamle hus koster jo fra 2 mill og oppover og krever en hel del arbeid de også og jeg ser for meg at det kan være lurt å bygge nytt om man kan ordne en tomt til en fornuftig penge.
Tar gjerne i mot erfaringer, anbefaler og tips og bruk gjerne PM om tråden blir for åpen.
Mange gamle hus koster jo fra 2 mill og oppover og krever en hel del arbeid de også og jeg ser for meg at det kan være lurt å bygge nytt om man kan ordne en tomt til en fornuftig penge.
Tar gjerne i mot erfaringer, anbefaler og tips og bruk gjerne PM om tråden blir for åpen.