- Ble medlem
- 02.04.2006
- Antall liker
- 1
Fikk tilbud på en samlet pris på disse. Pene og velfungerende. 3500 NOK, er det en upris?
|
Guttungen og min bedre halvdel brygger på noe innfuluensa styr..........., vanskelig dette! Skal jeg velge den rene fjelluften, eller den rene lyden)Det er meldt snøstorm over Rondane ;D
?Så mye unødvendig tull når man kan koble fra kabelen som er fra preamp i apparatet og inn på sluttrinnet? Jau...
Du har så rett så rett! Trøtt og lei på jobb når jeg skrev det :-[Vill bara "rätta" Raist.
Det är tomgångsSTRÖMMEN som ska sänkas till ca 6 mA.
Det er faktisk hva Kjell_B anbefaler! Ref: http://avforum.no/forum/showthread.php?t=19761&highlight=HuldraAtt bygga om/modifiera nättransformatorn är inte nödvändigt och jag tror inte Kjell B anbefaller det.
Det Raist menar är att transformatorn i Huldra är gjord för 220 V och alltså borde modifieras för nuvarande nätspänning.
Jag har gjort sänkning av tomgångsströmmen i en Radionette SM 65. Jag modifierade inte transformatorn. Tror inte det spelar någon roll.
.
Hvorvidt du er Kjell_B fan eller ikke spiller vel fint lite rolle..Observera att jag INTE är "Kjell B-fantast"