How it's made - Wilson Benesch

A

ANM

Gjest
Må innrømme at jeg ble litt skuffet. Kast i tallerken, kast i motortrinsa, hyllevare motor og masse overlatt til montørens dagsform. I det heletatt tilsynelatende litt tilfeldig rasket sammen. Eller kanskje de er så dyktige at det virker som en simpel greie?

U

utgatt25555

Gjest
Vel, skal man bedömme livet og realitene etter hva man ser på en kort videosnutt, kan man fort gå feil!
Nå er jeg langt fra nöytral i sak siden jeg gjennom mange år er meget fornöyd WB også Circle, men det du bringer til Torgs om WB her er det både langt og lenge mellom hvergang man leser/hörer...det stemmer iaf ikke med hvordan det spiller og oppförer seg...om man liker soundet er en annen femma og helt legitimt å ikke like, men det der var en i overkant dröy påstand...Jeg tror det er langt fler som med kjennskap og erfaring med WB som kjenner seg igjen i den siste meningen :cool:

mvh

A

ANM

Gjest
Men du ser at det er kast i drivverket? Stiller egentlig bare et åpent spørsmål satt i sammenheng med dette mikrokosmos vi har skapt oss, hvor alt fra vibrasjoner i høyttalerkabler og naboens batterilader kan ta knekken på en god musikkaften. I grunn ikke ment å hakke på WB.

U

utgatt25555

Gjest
Det er vel også det jeg svarer på, selv om det kan synes ”som om” på videosnutt, så er ikke det ferdige produktet slik! Ikke dermed sagt at ikke de også kan ha fått produksjonsfeil som alle andre, men det tilhörer nok mye mer sjeldenheten ;)
Jeg har ikke hört, og jeg har som sagt hatt WB en årekke og kjenner til endel som også har WB, det har aldri värt på agendaen med slike feil, så musikk gleden og opplevelsene er godt ivaretatt med WB, imho selvsagt!

mvh

A

ANM

Gjest
Ok? Hva mener du med ferdig produkt? Mener du at de rettet opp kastet og reimvandringen etter at filmingen var over? Hva med kastet i tallerken da, som fremkommer i "ferdigstilt-scenen"? Synes kanskje du er vel defensiv. Jeg bare kommenterte det som tydelig kommer frem i en kjent dokumentarserie. Vet heller ikke om WB hadde siste ord før dette klippet ble frigjort. Ser du i kommentarfeltet under videoen, er ikke jeg den eneste som reagerte.

ChrisAndre

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.09.2013
Antall liker
1.563
Sted
Fredrikstad
Torget vurderinger
15
Jeg kunne ikke se kast i tallerken, men at filtmatta ikke var helt slett. Litt kast i motor så jeg, og det så jo ikke bra ut! I tillegg syntes jeg det var litt opp til tilfeldightene hvor vinkelrett armen ble montert/ limt når montør skulle sikte seg frem med en linjal!? Om armens vridning har avvik på 2-3 mm så skal man slite med å se det på måten han målte, tror jeg.

Men artig video, var det. Stilig å se hvordan de freser ut deler:)

U

utgatt25555

Gjest
Ok? Hva mener du med ferdig produkt? Mener du at de rettet opp kastet og reimvandringen etter at filmingen var over? Hva med kastet i tallerken da, som fremkommer i "ferdigstilt-scenen"? Synes kanskje du er vel defensiv. Jeg bare kommenterte det som tydelig kommer frem i en kjent dokumentarserie. Vet heller ikke om WB hadde siste ord før dette klippet ble frigjort. Ser du i kommentarfeltet under videoen, er ikke jeg den eneste som reagerte.
Det der ser jeg på bare som en demo video, derimot vet jeg at de ikke ville sluppet fra seg produkter med de feilene du mener fremkommer...det er ikke min og en mengde andre brukeres erfaring at det er slurvete produksjon!

mvh

ChrisAndre

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.09.2013
Antall liker
1.563
Sted
Fredrikstad
Torget vurderinger
15
Det blir vel å spekulere. De har jo godkjent denne videosnutten, da, og de vet at slike videoer er enten veldig god reklame eller dårlig. Jeg tenker at om kvalitetssikringen i markedsføringen ikke er bedre enn dette, så undrer jeg meg litt til hvordan kvalitetssikringen er hos dem generelt...

U

utgatt25555

Gjest
Det blir vel å spekulere. De har jo godkjent denne videosnutten, da, og de vet at slike videoer er enten veldig god reklame eller dårlig. Jeg tenker at om kvalitetssikringen i markedsføringen ikke er bedre enn dette, så undrer jeg meg litt til hvordan kvalitetssikringen er hos dem generelt...
Nå er det vel Discovery Channels som har lagd snutten og ikke WB. Dermed har de kanskje ikke full kontroll på hva som filmes og sendes ut men lar det passere som en info/kort film om at det analoge er på vei tilbake, og skal jeg være fagkritisk til hvordan de (DC) presenterer sine korte snutter innen mitt fagfelt så er det ikke vanskelig å finne ”feil” eller mene noe om hvordan de burde ha gjort det mer fagmessig korret, men det skal treffe menigmann! ikke nødvendigvis den spesiellt fag orientert og kyndige, derfor ser jeg det som en demo film fra en utenforstående og ikke noe annet.

Jeg opplever jo at spekulasjonene er det andre som står for, jeg taler utfra erfaring, både min og andres brukere og der har ikke det som her fabrikeres av nonsens vært på tal i det hele tatt som noe problem..både deres rykte, brukere/eieres erfaring og omtale av produkter taler meget sterkere enn hva denne tråden synes komme med.

Men jeg ser hvor dette bærer hen og jeg gidder ikke være med videre på en spekulativ ” se hvor flink jeg er som fant noe å klage på” tråd, det er vel bare å konstatere at for noen er ”glasset halvtomt, mens det for andre er halvfullt!”....

mvh

Z

Zomby_Woof

Gjest

Sånn lager de sykler hos Giant. Bare for sammenligningens skyld. Jeg har ingen illusjoner om at hifibransjen klarer å matche dette. Det handler om noe så enkelt som produksjonsvolum. Men artig sammenligning likevel. 'Vår' hobby blir temmelig grundig satt på plass, mildt sagt, og det gjøres nok ting som går sykkelfabrikkene en høy gang igjen.

A

ANM

Gjest
Du misforstår hele poenget musicus. For meg dreier det seg mer om hva man fra produsents side aksepterer og det faktumet at vi som sluttkonsument sitter her og diskuterer hvordan vi kan forbedre disse dyre produktene. Var en diskusjon i en annen tråd hvordan det å bruke skilletrafo på motor, (Premotec), gjør gangen mer stabil, så ser jeg denne videon.

Forstår at du er for emosjonell til å diskutere dette objektivt, så det er vel like greit at du står over denne. Og om det gir deg ro i å skyve feilen over på Discovery, er det greit for meg.

U

utgatt25555

Gjest
Du misforstår hele poenget musicus. For meg dreier det seg mer om hva man fra produsents side aksepterer og det faktumet at vi som sluttkonsument sitter her og diskuterer hvordan vi kan forbedre disse dyre produktene. Var en diskusjon i en annen tråd hvordan det å bruke skilletrafo på motor, (Premotec), gjør gangen mer stabil, så ser jeg denne videon.

Forstår at du er for emosjonell til å diskutere dette objektivt, så det er vel like greit at du står over denne. Og om det gir deg ro i å skyve feilen over på Discovery, er det greit for meg.
For siste gang, det er ikke WB som har produsert denne, da hadde den nok hatt mer form som en ren skrytevideo og således vært perfekt! det er secondhand production for hvermannsen så de skal se og forstå hvordan ting lages, se det i lys av intensjonen med serien til Discovery og ikke som en WB reklame, poenget er at hadde du lest/lyttet til de som er sluttbrukere, så er det ikke sikkert at det er behov for en diskusjon på forbedring, de har valgt sine løsninger og da er det å akseptere det eller se seg om etter en annen produsent! Å diskutere for diskusjonenes skyld finner jeg meget lite givende, og som taxiprat, har man noe konkret på hjertet er det vel bedre å ta kontakt med produsenten og foreslå og få svar enn å bare prate på en forum?!

Emosjoner, skyver over på DC?! kjære vene!, lav mål! løft blikket og finn første meningen med filmen, så får du heller fortsette prate, jeg vet hva de presterer samt står for og jeg tar min diskusjon derfra.

mvh

U

utgatt25555

Gjest

Sånn lager de sykler hos Giant. Bare for sammenligningens skyld. Jeg har ingen illusjoner om at hifibransjen klarer å matche dette. Det handler om noe så enkelt som produksjonsvolum. Men artig sammenligning likevel. 'Vår' hobby blir temmelig grundig satt på plass, mildt sagt, og det gjøres nok ting som går sykkelfabrikkene en høy gang igjen.
Man velger sine hjertesaker, jeg fant ingen reklamefilm produsert av WB men de har en meget høy andel in-house produksjon/research og går nok både sykkel og andre næringer en høy gang med tanke på high tech produksjon.

Her litt WB ”skryt” :)

http://www.wilson-benesch.com/reviews/Wilson-Benesch-Company-Report-Audiobeat-2014-hi.pdf

...sånn, da overlater jeg scenen til de som mener seg vite best om dette...

mvh

Audiomix

Bransjeaktør
Ble medlem
05.07.2004
Antall liker
5.411
Sted
Kongsberg
Torget vurderinger
31
Må innrømme at jeg ble litt skuffet. Kast i tallerken, kast i motortrinsa, hyllevare motor og masse overlatt til montørens dagsform. I det heletatt tilsynelatende litt tilfeldig rasket sammen. Eller kanskje de er så dyktige at det virker som en simpel greie?

Jeg har sett denne før og kommentert.
Grøsser når jeg ser hvordan han lodder og resultatet.
Enda mer grøss når jeg ser hvordan krympestrømpen varmes.
Er dette en skrytevideo eller en til skrekk og advarsel?

A

ANM

Gjest
For siste gang, det er ikke WB som har produsert denne, da hadde den nok hatt mer form som en ren skrytevideo og således vært perfekt! det er secondhand production for hvermannsen så de skal se og forstå hvordan ting lages, se det i lys av intensjonen med serien til Discovery og ikke som en WB reklame, poenget er at hadde du lest/lyttet til de som er sluttbrukere, så er det ikke sikkert at det er behov for en diskusjon på forbedring, de har valgt sine løsninger og da er det å akseptere det eller se seg om etter en annen produsent! Å diskutere for diskusjonenes skyld finner jeg meget lite givende, og som taxiprat, har man noe konkret på hjertet er det vel bedre å ta kontakt med produsenten og foreslå og få svar enn å bare prate på en forum?!

Emosjoner, skyver over på DC?! kjære vene!, lav mål! løft blikket og finn første meningen med filmen, så får du heller fortsette prate, jeg vet hva de presterer samt står for og jeg tar min diskusjon derfra.

mvh
Leser du gjennom det du selv skriver? :) Du bare understreker det jeg forsøkte å antyde i det innlegget du siterer. Du er for emosjonell til å delta i slike diskusjoner, dette er virkelig ikke for deg. Du skrev tidligere at du var fagmann, dette er ikke en fagmessig tilnærming til et tema, bare forstyrrelse. Ro deg ned! :)

U

utgatt25555

Gjest

mvh
Leser du gjennom det du selv skriver? :) Du bare understreker det jeg forsøkte å antyde i det innlegget du siterer. Du er for emosjonell til å delta i slike diskusjoner, dette er virkelig ikke for deg. Du skrev tidligere at du var fagmann, dette er ikke en fagmessig tilnærming til et tema, bare forstyrrelse. Ro deg ned! :)

Jeg lovte holde meg unna, men dette får bli siste gangen, glem mine emosjoner det har ikke noe med denne saken å gjøre, ja jeg er fagmann, men ikke innen audio, det ble brukt av meg for å vise at jeg har sett filmer i samme serie fra Discovery Channel innen mitt fagfelt og jeg gremmes over hvordan mye av det presenteres.
Jeg leser hva jeg skriver og vet hva jeg vil med det, men underer om du får det med deg...ro meg ned! hehehe dette har ikke engang fått meg igang, men kjør på du, lenge siden jeg har smilt så godt i skjegget jeg ikke har som når jeg leser her nu, the stage is yours :cool:...

mvh

A

ANM

Gjest
Du kan få være med videre om du later som det ikke er en WB og at du slutter med å skylde på Discovery. :)

flyer

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
27.05.2015
Antall liker
287
Torget vurderinger
5
Vel vidio eller ikke. Ræl eller ikke.Den platespilleren låter fortreffelig!
So what,s the point!

Sist redigert:
A

ANM

Gjest
Vel vidio eller ikke. Ræl eller ikke.Den platespilleren låter fortreffelig!
So what,s the point!
De fleste gjør jo det, men de tar seg godt betalt for noe som tilsynelatende er klasket sammen av vaktmesteren på bruket. :)

The Gunner

Æresmedlem
Ble medlem
29.05.2010
Antall liker
19.235
Sted
Oslo
Torget vurderinger
7
Tja, intensjonen og konteksten kan ha vært: "Okey, vi skal ila noen minutter klaske sammen en snutt som viser hvermansen hvordan en platespiller lages. Dere i WB setter i gang, gjør det så fort som mulig, vis essensen, så vi får det på film. Ingen tid til fjas og presisjonsarbeid!". Budskapet er antagelig å vise (generell) produksjonsmetoden og fremgangsmåten.

Og som det står i innlegg #15: dette er relativt dyre produkter. Du kan banne bein på at sluttbrukeren og testere - kommer tilbake til det - hadde spredt eder og galler dersom det ikke hadde levd opp til forventning. Men det jo sånn at søker man på nettet etter WB The Circle, så finner man så å si utelukkende bare gode/strålende tilbakemeldinger/tester. Det burde kanskje være noe å vektlegge?

Folk flest er veldig flinke til å skrike opp dersom det er noe negativt. M Fremer testet The Circle 25th og fant hastighetsavvik, noe som selvsagt påvirket den totale prestasjonen. Det viste seg at han, via en importør, hadde fått kloa i et demoprodukt som var blitt sendt fra messe til messe. WB visste ikke at det havnet hos Fremer engang. Men det forhindret ikke den godeste Fremer å publisere sin dom over spilleren. Så ja, TS, du kan være sikker på at et sluttprodukt som vist i videoeen hadde man hørt en masse om hadde den havnet i markedet - iaf til en mer enn rimelig pris;)

Sist redigert:
A

ANM

Gjest
Høres veldig bra ut vinagunner, men kjøpern ikke. :)
Som gamle Ingrid Espelid Hovig aldri sa, "så har me juksa litt". En liten nisjebedrift som WB ville ikke latt en slik promosjanse gått fra seg og presenter sekunda resultat. Hadde ikke trengt å presenter det apparatet som vaktmesteren tilsynelatende skrudde sammen, men latt røyra stått på lur... Nei, jeg tror dette slingret i valsen er noe kjøperne ikke merker, de er mer opptatt av å ha riktig kabler koblet til. IMO

flyer

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
27.05.2015
Antall liker
287
Torget vurderinger
5
Å hva vil du da?

The Gunner

Æresmedlem
Ble medlem
29.05.2010
Antall liker
19.235
Sted
Oslo
Torget vurderinger
7
Nei, da er du den smarteste av dem alle da. Den eneste som holder takten. Gratulerer med det!;)

Over og ut.

ChrisAndre

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.09.2013
Antall liker
1.563
Sted
Fredrikstad
Torget vurderinger
15
Er det sånn å forstå at Discovery plutselig sto på døra til produksjonslokalet, og han som åpna sa: "ok, shit la gå. Dere kan filme. Vi gir faen i hvordan det ser ut til slutt, om tallerken vobler litt, og det er vobling i motor, så henter vi kantinemannen til å lodde tonearmkabler. Samma det. Folk vet jo at vi er et high end selskap uansett. De vil bare se hvordan en platespiller helt sånn generelt settes sammen..." Neppe. Da hadde Discovery besøkt Hanpin-type fabrikk i kina. WB er et amerikansk merke som amerikanerne er stolte av. Jeg tror trådstarter har et poeng. Bare fordi at ting er dyrt betyr ikke at det er highend...

flyer

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
27.05.2015
Antall liker
287
Torget vurderinger
5
Er det sånn å forstå at Discovery plutselig sto på døra til produksjonslokalet, og han som åpna sa: "ok, shit la gå. Dere kan filme. Vi gir faen i hvordan det ser ut til slutt, om tallerken vobler litt, og det er vobling i motor, så henter vi kantinemannen til å lodde tonearmkabler. Samma det. Folk vet jo at vi er et high end selskap uansett. De vil bare se hvordan en platespiller helt sånn generelt settes sammen..." Neppe. Da hadde Discovery besøkt Hanpin-type fabrikk i kina. WB er et amerikansk merke som amerikanerne er stolte av. Jeg tror trådstarter har et poeng. Bare fordi at ting er dyrt betyr ikke at det er highend...
WB er Engelsk!

A

ANM

Gjest
Jeg er temmelig sikker på at eierne av disse har all grunn til å være fornøyd med lyden. Det er påfallende uansett at en så enkel konstruksjon ikke har strammere toleranser. Betaler jo en liten shilling for det tross alt...

impulse

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2006
Antall liker
7.676
Sted
Hølen
Send en mail til wb og be om en kommentar, da vel! Jeg har satt opp endel platespillere i min tid, og det er få, om noen, som har vært så godt satt sammen som de jeg har vært borti fra Wilson Benesch. Ingen tegn til wobling, aldri kast, ikke et tegn på at noe ikke har vært hundre prosent. Det teller sju eksemplarer av Circle og tre ACT, som er identisk med den jeg selv bruker. Hva angår high End, ChrisAndre, en Circle har hos meg spilt vesentlig bedre enn både Rega P9, som fikk skikkelig bank, en VPI Classic med endel oppgraderinger, og en Michell Gyrodeck. En ACT spiller bedre enn alt jeg har hatt i hus noen gang. Inkludert en meget velkjent spiller fra samme øygruppe til relativt astronomisk pris. Det er netopp derfor den står her permanent, og den blir ikke byttet ut i overskuelig fremtid. Slik ytelse oppnås ikke ved å sette bort lodding og produksjon til en bakfull blikkenslager med Parkinson. I stedet for å teoretisere omkring hva dere mener å kunne detektere på en videosnutt som ikke er et WB-produkt, hvorfor ikke søke førstehåndserfaring selv? Og som noen sikkert har påpekt allerede, WB er ikke hjemmehørende i De Forenklede Stater, men i britenes game industri- og stålsentrum Sheffield.

Sist redigert:

flyer

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
27.05.2015
Antall liker
287
Torget vurderinger
5
Jeg er temmelig sikker på at eierne av disse har all grunn til å være fornøyd med lyden. Det er påfallende uansett at en så enkel konstruksjon ikke har strammere toleranser. Betaler jo en liten shilling for det tross alt...
Ok! Hva er ditt forslag til en god platespiller----------------Har ikke WB selv, men --------------

The Gunner

Æresmedlem
Ble medlem
29.05.2010
Antall liker
19.235
Sted
Oslo
Torget vurderinger
7
Gutter, dere kan jo bare ta en titt for dere selv neste gang dere kommer over spillere fra WB i aksjon - gjerne hos meg (hvis dere oppfører dere pent). Da vil dere se at alt spinner helt prikkfritt (her). Imellomtiden kan dere selvsagt ha fordommene i fred. Men utover den ene videoen dere har, så er det svært lite annet dere kan bjeffe med.

The Circle er såvisst ingen avansert og komplisert konstruksjon. Men det funker godt og spiller musikk til stor glede for de som eier de - man finner dem sjeldent på brukbørser (men det er selvsagt mest fordi eierne er mest opptatt av kabler, iflg ANM). Og det uten å måtte tweakes for en masse penger, som feks diskospilleren SL 1210. Der i gården er det iaf flere deler som ikke holder mål, og må byttes ut.

yngvejos

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.09.2010
Antall liker
1.351
Så gjennom filmen på nettbrett og kunne ikke se noe galt med motor eller tallerken. Motorpullyen kunne se ugjevn ut pga struktur i metallet og jeg forstår ikke hvordan en dreid tallerken skal bli ugjevn. Loddingen så jeg ingenting galt med, men behandlingen etter Lodding så noe røff ut. Hadde loddingen vært dårlig, ville nok feilprosenten vært ganske høy etter at arm- og rcakabel var montert.

A

ANM

Gjest
Ok! Hva er ditt forslag til en god platespiller----------------Har ikke WB selv, men --------------
Du kan vanskelig gjøre feil da de fleste drivverka er gode. Forelsket meg i Nottingham Analogue og har hatt min Spacedeck i 10 år. Selvfølgelig er ikke den uten svakheter heller, men jeg er veldig fornøyd.

Gutter, dere kan jo bare ta en titt for dere selv neste gang dere kommer over spillere fra WB i aksjon - gjerne hos meg (hvis dere oppfører dere pent). Da vil dere se at alt spinner helt prikkfritt (her). Imellomtiden kan dere selvsagt ha fordommene i fred. Men utover den ene videoen dere har, så er det svært lite annet dere kan bjeffe med.

The Circle er såvisst ingen avansert og komplisert konstruksjon. Men det funker godt og spiller musikk til stor glede for de som eier de - man finner dem sjeldent på brukbørser (men det er selvsagt mest fordi eierne er mest opptatt av kabler, iflg ANM). Og det uten å måtte tweakes for en masse penger, som feks diskospilleren SL 1210. Der i gården er det iaf flere deler som ikke holder mål, og må byttes ut.
Sikker på at oppsettet ditt er i skjønneste orden, men endrer ikke det faktum at WB valgte å vise verden det eksemplaret som er temaet for tråden, noe som ville gjort meg litt skeptisk om jeg hadde vært ute etter en rigg.

Så gjennom filmen på nettbrett og kunne ikke se noe galt med motor eller tallerken...
Nei, det gjorde tydeligvis ikke WB heller...:-\

Send en mail til wb og be om en kommentar, da vel! Jeg har satt opp endel platespillere i min tid, og det er få, om noen, som har vært så godt satt sammen som de jeg har vært borti fra Wilson Benesch. Ingen tegn til wobling, aldri kast, ikke et tegn på at noe ikke har vært hundre prosent. Det teller sju eksemplarer av Circle og tre ACT, som er identisk med den jeg selv bruker. Hva angår high End, ChrisAndre, en Circle har hos meg spilt vesentlig bedre enn både Rega P9, som fikk skikkelig bank, en VPI Classic med endel oppgraderinger, og en Michell Gyrodeck. En ACT spiller bedre enn alt jeg har hatt i hus noen gang. Inkludert en meget velkjent spiller fra samme øygruppe til relativt astronomisk pris. Det er netopp derfor den står her permanent, og den blir ikke byttet ut i overskuelig fremtid. Slik ytelse oppnås ikke ved å sette bort lodding og produksjon til en bakfull blikkenslager med Parkinson. I stedet for å teoretisere omkring hva dere mener å kunne detektere på en videosnutt som ikke er et WB-produkt, hvorfor ikke søke førstehåndserfaring selv? Og som noen sikkert har påpekt allerede, WB er ikke hjemmehørende i De Forenklede Stater, men i britenes game industri- og stålsentrum Sheffield.
Av de 10, har du nå sett den 11. med kast i både trinse og tallerken, så da har du en feilprosenten på 9. Sikker på at WB ville utbedret dette hvis kunden hadde merket det, men som det kommer frem av tråden er det ikke alle som gjør det. At videosnutten ikke er produsert av WB selv taler vel ikke mot sannhetsgehalten i det som ble dokumentert, snarere tvert imot. Eller hevder du at Discovery var ute etter å sværte WB?

ptb

Æresmedlem
Ble medlem
27.11.2008
Antall liker
20.502
Sted
Oslo
Torget vurderinger
14
^ På filmen ser man mot slutten at det er tydelig kast i tallerken. Under maskinering er det flere mulige årsaker til at det kan skje. Det er vanskelig å se på filmen hvordan tallerken er spent opp i dreiebenken. Men kun en ør-liten unøyaktighet her kan resultere i det lille kastet som fremgår. Man ser også at det er kast i motorpulley. Årsak kan igjen være litt unøyaktighet under oppspenning/maskinering.

På hvilket grunnlag, og under hvilken form for tilrettelegging osv filmen er produsert blir jo bare spekulasjoner fra alle her på HFS som forsøker å mene noe om akkurat det.

ChrisAndre

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.09.2013
Antall liker
1.563
Sted
Fredrikstad
Torget vurderinger
15
Så gjennom filmen på nettbrett og kunne ikke se noe galt med motor eller tallerken. Motorpullyen kunne se ugjevn ut pga struktur i metallet og jeg forstår ikke hvordan en dreid tallerken skal bli ugjevn. Loddingen så jeg ingenting galt med, men behandlingen etter Lodding så noe røff ut. Hadde loddingen vært dårlig, ville nok feilprosenten vært ganske høy etter at arm- og rcakabel var montert.
Ikke helt JR Transrotor-nivå selv om prisene er temmelig lik:)
Men for all del. Jeg tror jo ikke at samtlige spillere er dårlig håndtverk. Jeg syntes bare det var rart at ikke WB ville vise seg fra sin beste side...

Topp Bunn