Hovland på besøk

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
Ble medlem
22.02.2007
Antall liker
32.286
Sted
Nesten Gjøvik..
Torget vurderinger
28
impulse skrev:
Med barn i huset, nyinnflyttet-kaos og en travel fredag ble det dessverre ikke tid til å hente noe som helst, men i dag morges klokka 10.13 sto det en hyggelig fyr på døra med en diger kartong.Posten jobber på lørdager, nemlig: :D Så nå er Hovland-vidunderet endelig i hus. Den beste preampen jeg til dags dato har hørt, og en alldeles eventyrlig match med effekttrinnet mitt. I ettermiddag er det tid for den første prøvelytten. Jeg gleder meg intenst, for å si det forsiktig.

Så nå er det en Hovland på besøk her. Det vil si, den har tatt av seg jakka og blir en stund. ;D

Gratulerer så mye Impulse. Dette gleder jeg meg til å høre OG se. For det er virkelig et smykke å se til, denne preampen. Og spennede med nytt rom også sikkert for din del. Kontoen for god kaffe hos deg blir nok snart benyttet. God helg! :)

gs

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
96
Torget vurderinger
4
Grattis Impulse. Spørs om det ikke blir vanskelig å innta horisontalen i kveld.

impulse

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2006
Antall liker
7.676
Sted
Hølen
Takker, all sammen... ;D Dette er en god lørdag! Kvelden skal definitivt nytes foran anlegget, ja! Kaffe skal det nok bli en råd med når du er på disse kanter, HCS. Det er akkurat kjøpt inn en ladning til, nemlig....

Topp Bunn