Etter 2.5 kjappe timer på lørdag, er beholdningen følgende:
- veldig mye "gjennomsnitt-lyd" helt ok lissom, men betenkelig når anlegget koster mange hundre tusen.
- noen få "disasters". Har hørt fabelaktige demoer av Avalon høyttalere, men da jeg var innom låt de ikke bra i det hele tatt. Men pytt, det ville jo ikke falle meg inn å avskrive komponentene på grunnlag av dette. Skulle jeg vurdert disse høyttalerne, ville jeg ha prøvd dem i min egen stue før jeg kjøpte.
Northug er ikke en kass skiløper, fordi om han gjør en dårlig innsats i ett Worldcuprenn.
vil trekke frem Abrahamsen-rommet. anlegget kostet mindre enn høyttalerkablene på mange av rommene, men det låt i hvertfall som musikk! Veldig frempå lydbilde og stor fottramp-faktor.
Er mellom cd-spillere for tiden og benyttet meg av messetilbudet på usb-dacen til 975.- . Sitter og hører på den nå. Dæven steike, det må vel være et hifi-best buy av episke dimensjoner?
- Hifi-guiden med Larsen (?) Carlson-kloner låt veldig bra, prisen på 12.000 tatt i betraktning.
Jeg har ingen interesse av budsjett-hifi, men det var faktisk billiganleggene som imponerte meg mest denne gangen.
McIntosh romkorreksjon/delefilter-dingsen var også imponerende, selv om jeg erkjenner at jeg ikke er helt uhildet her
Mye fin vinyl fikk jeg også kjøpt.
Alt i alt; stor takk til arrangørene. Flott at dere gidder år etter år, på tross av all pipingen fra Kjerringene her på sentralen ;D
Håper jeg får bedre tid neste år.