Horten 2020

vidarje

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2009
Innlegg
5.383
Antall liker
3.558
Sted
Rasta
Torget vurderinger
1
Det er fremdeles ledige tomter på Renåfjellet, i tilfelle du vil bygge en til:)
 

ottone

Æresmedlem
Ble medlem
08.04.2008
Innlegg
14.238
Antall liker
10.914
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
3
Hvis det mot formodning skulle bli noe av satser jeg på å ta turen.
 

torem

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.12.2007
Innlegg
2.933
Antall liker
747
Fint om det kan bekreftes at det blir messe som annonsert.
Problemet er vel at det er vanskelig å komme med en bekreftelse slik verden ser ut nå. Tipper du kan følge med på fotballkamper når de starter opp igjen. Ser du (noen) folk på tribunene blir det messe, hvis ikke blir den sikkert avlyst;).
 

steinost

Æresmedlem
Ble medlem
22.01.2004
Innlegg
11.240
Antall liker
8.200
Sted
Lillestrøm
Torget vurderinger
2
Man har vel et håp, men er vel i tvil
Blir som grisen sa når han så slakteren og det nærmet seg jul. Har mine tvil.
 

Audiomix

Bransjeaktør
Ble medlem
05.07.2004
Innlegg
13.101
Antall liker
4.944
Sted
Kongsberg
Torget vurderinger
28
Problemet er vel at det er vanskelig å komme med en bekreftelse slik verden ser ut nå. Tipper du kan følge med på fotballkamper når de starter opp igjen. Ser du (noen) folk på tribunene blir det messe, hvis ikke blir den sikkert avlyst;).
Må finne ut på annen måte da. Fotball er en ubrukelig indikator for meg.
 

Fluefiskeren

Overivrig entusiast
Ble medlem
02.11.2004
Innlegg
1.101
Antall liker
962
Sted
Kristiansand
Krysser fingrene for at det blir messe. Hotellrom er jo allerede booket, og ungene vil være med i år også hvis det blir noe av! :)
 

torem

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.12.2007
Innlegg
2.933
Antall liker
747
Da bør jeg nok ha vinterdekk over Kvikne, men da lar seg nok ordne.
 

BangBang

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.03.2005
Innlegg
7.301
Antall liker
4.908
Sted
Okka by
Torget vurderinger
7
Ikke umulig at jeg får tatt turen. Satt av på kalenderen i det minste 😊
 

jorwed_

Audio Arkeologen
Ble medlem
04.09.2012
Innlegg
10.842
Antall liker
17.346
Sted
Nordre Follo
Torget vurderinger
97
Aldri vært på Horten messen, kunne vært moro med en dags tur i det minste :) Så hadde det vært koselig å treffe noen av folkene her inne

mvh
Bare å hive seg med _:) Alltid godt med kjentfolk i Horten. Tips: Book hotell i dag. (Det kan avbestilles helt frem til ankomstdato :))
 

motoren

Æresmedlem
Ble medlem
13.01.2007
Innlegg
23.692
Antall liker
37.925
Sted
Flekkefjord
Torget vurderinger
30
Bare å hive seg med _:) Alltid godt med kjentfolk i Horten. Tips: Book hotell i dag. (Det kan avbestilles helt frem til ankomstdato :))
Ja det hadde kanskje vært en ide :) Det er sikker noen som kjører forbi her som jeg kunne sittet på med, er lite kjørbar for tiden

mvh
 

Fluefiskeren

Overivrig entusiast
Ble medlem
02.11.2004
Innlegg
1.101
Antall liker
962
Sted
Kristiansand
Da var hotellrommet bekreftet ombooket. :) Det er fortsatt ledige rom på hotellet, så for de som lurer på om de skal, er det bare å kjøre på og bestille.
 

Fluefiskeren

Overivrig entusiast
Ble medlem
02.11.2004
Innlegg
1.101
Antall liker
962
Sted
Kristiansand
Noe nytt mht årets messe? Siden det ser ut til at arrangementer fortsatt blir begrenset til 200 personer en lang stund?
 

rama

biskopen av holmlia
Ble medlem
09.06.2003
Innlegg
15.783
Antall liker
21.295
Sted
oslo
Torget vurderinger
17
i år skal jeg dra for første gang siden 2012, så alle har å innfinne seg både brennkvikt & litt faderlig kjapt!
ses i baren, da skal vi krangle og hate hue og ræva av hverandre.
 
Sist redigert:

whistler

Bransjeaktør
Ble medlem
28.11.2004
Innlegg
1.821
Antall liker
609
Dette er vel den ultimate smittebombe? Små trange rom, hvor folk samles i den smale gangen i rommet... og kanskje noen som henger over hverandre i baren. ;)
 

Fluefiskeren

Overivrig entusiast
Ble medlem
02.11.2004
Innlegg
1.101
Antall liker
962
Sted
Kristiansand
Fått til svar fra messearrangør at de avventer situasjonen. Så vi får bare se. Helga er satt av og hotellrom kan man heldigvis vente til i siste liten med å avbestille.
 

steinost

Æresmedlem
Ble medlem
22.01.2004
Innlegg
11.240
Antall liker
8.200
Sted
Lillestrøm
Torget vurderinger
2
Dette er vel den ultimate smittebombe? Små trange rom, hvor folk samles i den smale gangen i rommet... og kanskje noen som henger over hverandre i baren. ;)
Er vel helt enig, slik det er nå i Norge feiger jeg ut.
Har to gamle her hjemme som vi må ta hensyn til. Gud forby om jeg er så uheldig å får smittet de.
Da er faren meget stor for att jeg får liv på samvittighet min. De er i en veldig sårbar gruppe.
 

Powerpoint

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.04.2003
Innlegg
7.407
Antall liker
12.891
Det er vel i grunn bare å se i hvitøyet at årets Hifimesser i det store og hele gjør seg mest som minner fra i fjor.
Skal vi være realistisk mener jeg det er best at resten av årets hifi messer i inn-, og utland ikke avholdes før neste år.
Så får vi håpe vi kan gå bananas i Stockholm, München, Gøteborg, Horten, Warzawa osv. om vi tar oss krampaktig sammen ett halvt års tid nå og vel så det. Den kjappe rekylen vi nå ser på smitte sier vel i grunn sitt om vår tids pest.
Det er ingen grunn til og tøffe seg, fordi det går ut over andre enn bare deg selv.
 
Sist redigert:

steinost

Æresmedlem
Ble medlem
22.01.2004
Innlegg
11.240
Antall liker
8.200
Sted
Lillestrøm
Torget vurderinger
2
Der kom den ja. Det ante meg.
Jeg tror det vil være lurt av Terje og Jørgen og avlyse årets Horten messe også.
Jævla surt, men tross alt bedre enn å leke virus rulett.
Ja helt enig, det er dette vi kaller dugnad.
 

Espen R

Æresmedlem
Ble medlem
25.03.2002
Innlegg
10.083
Antall liker
2.620
Veldig synd om det må avlysast, men no går visst utviklinga galne vegen. Det er vel vanskeleg å organisere å sleppe publikum inn puljevis, og halde kontroll med gjeldande maksimaltal heile tida.
Er verst for utstillerne som må stå i samme rommet hele dagen med folk inn og ut hele tiden. Men hvis utstillerne står kledt i fullt smittevernutstyr, kun tar 3 personer inn i rommet ad gangen og desinfiserer rommet mellom hver pulje...så trooor jeg messen kan la seg gjennomføre, + at pølser og kaffe kun blir servert ut gjennom et lite gluggevindu i en liten pølsekiosk på utsiden av hotellet :)
 

Fluefiskeren

Overivrig entusiast
Ble medlem
02.11.2004
Innlegg
1.101
Antall liker
962
Sted
Kristiansand
Kanskje mulig å gjennomføre tilnærmet normalt hvis alle besøkende fikk utdelt munnbind (legg evt. på noen kroner i inngangspenger), og det var påbudt å ha det på hele tida? Begrensningen på 200 personer må vel anses å gjelde pr. demorom?
 
Topp Bunn