Horten 2015

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • prnesse

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.10.2005
    Innlegg
    1.525
    Antall liker
    321
    Sted
    Southwest
    Torget vurderinger
    2
    Kjekk helg i Horten med mange hifi dingser og god biff på lørdagen sammen med horn nisser etc.
    Hotellet kjører i samme stil med apatiske kelnerblikk når du skal bestille en drink.
    Ikke bare å være utstiller heller lengre, da en kan risikere å bli utsatt for kvelertak fra misfornøyde "kunder". Men kanskje musikken var særs dårlig...
     

    kaap

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2004
    Innlegg
    3.447
    Antall liker
    2.632
    Sted
    Mo i Rana
    Torget vurderinger
    5

    Kunne sikkert langt mere arbeid og finesse i redigeringen, men dette er tross alt det aller første jeg har laga i final cut pro.
    Anbefales i fullHD visning.

    mvh Kai
     

    Focalius

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.02.2009
    Innlegg
    1.242
    Antall liker
    488
    Sted
    Arendal
    Torget vurderinger
    5

    Kunne sikkert langt mere arbeid og finesse i redigeringen, men dette er tross alt det aller første jeg har laga i final cut pro.
    Anbefales i fullHD visning.

    mvh Kai
    Takker, synes du var flink jeg :)
     

    Hi-rex

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.05.2012
    Innlegg
    2.541
    Antall liker
    781
    Sted
    Etne
    Torget vurderinger
    4
    Kjekk helg i Horten med mange hifi dingser og god biff på lørdagen sammen med horn nisser etc.
    Hotellet kjører i samme stil med apatiske kelnerblikk når du skal bestille en drink.
    Ikke bare å være utstiller heller lengre, da en kan risikere å bli utsatt for kvelertak fra misfornøyde "kunder". Men kanskje musikken var særs dårlig...
    :confused: Forhåbenlig havde alle,- både udstillere og besøgende en god oplevelse, vi koste os ihver tilfælde.
     

    kaap

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2004
    Innlegg
    3.447
    Antall liker
    2.632
    Sted
    Mo i Rana
    Torget vurderinger
    5
    btw, noen som har kjennskap til hvor mange besøkende det var på Horten i år?
     

    Jamakr

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.08.2003
    Innlegg
    1.598
    Antall liker
    2.213
    Takk til Power'n for som vanlig morsom og observant presentasjon. Vi deler ofte mange av de samme meninger, og jeg lærer jo alltid noe av å gå sammen med deg. Også veldig hyggelig å gå sammen med andre OAS'ere.
    Denne gang ble jeg først "lurt" av den nye Sopra'en. Var litt imponert, helt til det begynte å gå opp for meg hvordan bassen "boomet" sammenlignet med anlegg på naborommet. Oppfattet det ikke til å begynne med.
    som vanlig mange hyggelige mennesker å treffe - mange har vært inne og kommentert i denne tråden.
    Skal vi dog også være flinke til å passe på "de nye" - evt mer aktivt rekruttere folk? Eller skal vi gi f... og bli en gammel gjeng som har det gøy når vi møtes? Og - er det ikke synd man ikke møtes oftere?
    Rent ellersmessig var det flere fine lydopplevelser. Litt synd at ikke flere var til stede når ZenSati skiftet mellom sine ulike kabler og holdt alt annet konstant. DET - kunne jo ført til diskusjoner. "Hvem hører hva, hørte man det man hørte osv". Men, det finnes jo andre tråder til den slags...
    Mvh
    JMK
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn