Sprek bil foresten 8)rolfozzy skrev:Plukker opp B.H.O. og rørlig jeg. Muligens litt trangt for personen i baksetet. Men tur er tur.
![]()
Og jeg som skal lage så god mat.impulse skrev:Er redd jeg må backe ut, mine herrer. :-\
Min gamle mor har brått bestemt seg for å feire sin fødselsdag på akkurat denne dagen, og kommer selvfølgelig trekkende med et ønske om at jeg skal lage maten. Etter alt som har skjedd i familien i løpet av sommeren, kan jeg ikke annet enn å gjøre det og akseptere mitt familiære ansvar..
Jeg hadde virkelig gledet meg til å se gamle alliansebrødre igjen, men det får bli først ved neste korsvei. Bare jeg får vinylriggen tilbake fra service, blir det nok treff på Verket også.
God tur!
Jeg vil ha en slik bil. den er kul som faen 8)JanR skrev:Sprek bil foresten 8)rolfozzy skrev:Plukker opp B.H.O. og rørlig jeg. Muligens litt trangt for personen i baksetet. Men tur er tur.
![]()
Og god tur guttær
/jan
Du skal se at gutta benker seg til foran anlegget til guttungenHaavard skrev:lasagne ferdig
litt innkjøpr i morgen så er jeg klar.
hovedanlegget klart.
for klipsch mafian så har guttugen gjort klart mf cdspiller-> papworth ppa6->mf f15->klipsch høyttalere
lurer på om han har et ønske om et såkalt prospect medlemskap og vil smiske inn i morgen ;D
nå fest
håvard
Takk for en super ettermiddag med god mat, godt selskap go god musikk. kommer tilbake med bilder og inntrykk etterhvertHaavard skrev:for en gjeng
endelig fått kasta de ut av huset ;D
takker nikko03 for en herlig cognac
- ++ i boka
Håvard
Enig. nikko, det er bare å ta turen, liker brunt drikke. Nye ht låt bedre en h6 hos deg.Haavard skrev:for en gjeng
endelig fått kasta de ut av huset ;D
takker nikko03 for en herlig cognac
- ++ i boka
Håvard
Jepp jeg skal sende de med a når hu er hjemme en tur. så hun får montert de.Haavard skrev:Bra 65finger
Må du huske å sende h6 merkene til jentungen Nikko03, knall cognac ;D
Håvard
Han kjeftet og smelte når vi droCanales skrev:bildene mine får sikkert grumpy, roda og andre fotoeksperter her inne til å brekke seg i ren medlidenhet, men what the heck.
bho er som alltid glad gutt på tur.
hr var jævlig negativ da jeg plukket han opp på jessheim, men kom bra i farta etter hvert.
måtte nesten taue han ut i bilen da vi skulle hjem.