hornalliansen: middag i horten?

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • LMC

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.08.2006
    Innlegg
    24.956
    Antall liker
    13.300
    Sted
    Drøbak
    Torget vurderinger
    45
    fy faen, du overgår deg selv! ::)
    et kvalmere bilde skal man lete lenge etter
    mvh
    Leif
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.536
    Antall liker
    102.883
    Torget vurderinger
    23
    Vanskelig å holde på lunsjen nå, særlig når trøndere nevnes i samme ordelag! Bare TANKEN på at noe slikt skulle ha sneket seg inn i HA's rekker...
     

    pedal

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2007
    Innlegg
    5.478
    Antall liker
    3.311
    Torget vurderinger
    1
    LMC skrev:
    fy faen, du overgår deg selv! ::)
    Jeg skulle bare sjekke mesut ut av messet. Alt i beste mening.

    ------------

    For å gjøre det godt igjen vedlegger jeg et feelgoodbilde fra båtturen med Ballerina hjem på søndag. Rykende varm Wiener servert i cockpit. LMC, TAS og Ove.
     

    Vedlegg

    LMC

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.08.2006
    Innlegg
    24.956
    Antall liker
    13.300
    Sted
    Drøbak
    Torget vurderinger
    45
    det var bedre! ;D
    samtidig beviser det hvem som holdt seg under dekk, og hvem som stod "stormen" 8)
    mvh
    Leif
     

    rama

    biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    15.782
    Antall liker
    21.295
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    hehehh, bra gjeng.
    ser uforskammet opplagt ut, synes jeg.

    ove var forresten et artig nytt bekjentskap, har en del kule altecs i boden han karen der. 8)
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.536
    Antall liker
    102.883
    Torget vurderinger
    23
    Heter ikke wiener. Heter MINI-Forsman's
     

    Vedlegg

    J

    J.J

    Gjest
    pengesluk skrev:
    Til den/de som hadde guts nok til i mitt fravær å sprette en av mine (for en senere anledning) innkjøpte høyoktan Lammershoek dessertviner kan jeg bare si at dette er ikke drikke for bedervede fyllefanter men reservert edlere og mer kompetente ganer! Tjuvgods smaker sjelden godt og dere fikk som fortjent!
    Jeg tar opp hansken ........ 8)

    Jeg smakte på den - for jeg er lett bevandret innen portvin og jeg har sågar vært borti noen dessertviner ifra Sør-Afrika.

    Hva som er så spesielt med denne ... Var det: Lammerschoek Straw Wine 2008 ?
    Tror dette er en spøk om du mener den er god til RÅKKEFÅR .... Ærlig talt. ;)

    Om du ikke mener at jeg er kompetent nok - så skal jeg ikke være uenig, men jeg er langtifra grønn på område.



    Om Pengesluk ikke står over dette økonomisk så skal jeg med glede spandere to nye.


    Ellers så må jeg si at det var trivelig og møte deg og jeg håper at armen er på bedringens vei.

    Om det skulle la seg gjøre ila høsten så søker jeg gjerne om audiens - men ikke et krav eller at det er noen hast


    Mvh
    Jan Robert
     
    K

    Kaare G. Opsahl

    Gjest
    J.J skrev:
    pengesluk skrev:
    Til den/de som hadde guts nok til i mitt fravær å sprette en av mine (for en senere anledning) innkjøpte høyoktan Lammershoek dessertviner kan jeg bare si at dette er ikke drikke for bedervede fyllefanter men reservert edlere og mer kompetente ganer! Tjuvgods smaker sjelden godt og dere fikk som fortjent!
    Jeg tar opp hansken ........ 8)

    Jeg smakte på den - for jeg er lett bevandret innen portvin og jeg har sågar vært borti noen dessertviner ifra Sør-Afrika.

    Hva som er så spesielt med denne ... Var det: Lammerschoek Straw Wine 2008 ?
    Tror dette er en spøk om du mener den er god til RÅKKEFÅR .... Ærlig talt. ;)

    Om du ikke mener at jeg er kompetent nok - så skal jeg ikke være uenig, men jeg er langtifra grønn på område.



    Om Pengesluk ikke står over dette økonomisk så skal jeg med glede spandere to nye.


    Ellers så må jeg si at det var trivelig og møte deg og jeg håper at armen er på bedringens vei.

    Om det skulle la seg gjøre ila høsten så søker jeg gjerne om audiens - men ikke et krav eller at det er noen hast


    Mvh
    Jan Robert
    Den er god til Råkkefår!!! har drukket noen glass av den vinen. Meget bra dessertvin
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.536
    Antall liker
    102.883
    Torget vurderinger
    23
    J.J skrev:
    pengesluk skrev:
    Til den/de som hadde guts nok til i mitt fravær å sprette en av mine (for en senere anledning) innkjøpte høyoktan Lammershoek dessertviner kan jeg bare si at dette er ikke drikke for bedervede fyllefanter men reservert edlere og mer kompetente ganer! Tjuvgods smaker sjelden godt og dere fikk som fortjent!
    Jeg tar opp hansken ........ 8)

    Jeg smakte på den - for jeg er lett bevandret innen portvin og jeg har sågar vært borti noen dessertviner ifra Sør-Afrika.

    Hva som er så spesielt med denne ... Var det: Lammerschoek Straw Wine 2008 ?
    Tror dette er en spøk om du mener den er god til RÅKKEFÅR .... Ærlig talt. ;)

    Om du ikke mener at jeg er kompetent nok - så skal jeg ikke være uenig, men jeg er langtifra grønn på område.



    Om Pengesluk ikke står over dette økonomisk så skal jeg med glede spandere to nye.


    Ellers så må jeg si at det var trivelig og møte deg og jeg håper at armen er på bedringens vei.

    Om det skulle la seg gjøre ila høsten så søker jeg gjerne om audiens - men ikke et krav eller at det er noen hast


    Mvh
    Jan Robert
    Den som ikke liker den vinen får nok ikke audiens, nei! Tapet skal vi alltids klare å bære... jeg ble bare så forskrekket over ignoransen/manglende kjennskap til at dette ikke er noe en normalt tyller i seg med øl & peanøtter ;D ;D Får skylde på fylla, dårlig lys og muligheten for at noen hadde fått i seg en skvett metanol for anledningen..

    Re. bruksområde så er det vanskelig å diskutere da smaken selvsagt er mildt sagt subjektiv. Nevnte vin var med i en test av seks-syv dessertviner jeg og noen venner gjorde tidlig i år, og samtlige var av den oppfatning at dette var den beste av de vi prøvde. Prøv den selv, i riktig setting. Din kompetanse har jeg aldri ment/uttalt meg noe om eller lagt meg opp i, vet ingen ting om den. Det gjelder selvsagt begge veier.
     

    madman

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    28.11.2002
    Innlegg
    1.170
    Antall liker
    643
    Sted
    Sætre
    Torget vurderinger
    2
    Jan, vi tok jo bare en ! Vi skulle kvælka begge så hadde vi hatt litt bredere grunnlag for bedømmelse ;D
    -m
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.536
    Antall liker
    102.883
    Torget vurderinger
    23
    ;D ;D ;D Også du, min sønn Madman!!
     
    J

    J.J

    Gjest
    pengesluk skrev:
    J.J skrev:
    pengesluk skrev:
    Til den/de som hadde guts nok til i mitt fravær å sprette en av mine (for en senere anledning) innkjøpte høyoktan Lammershoek dessertviner kan jeg bare si at dette er ikke drikke for bedervede fyllefanter men reservert edlere og mer kompetente ganer! Tjuvgods smaker sjelden godt og dere fikk som fortjent!
    Jeg tar opp hansken ........ 8)

    Jeg smakte på den - for jeg er lett bevandret innen portvin og jeg har sågar vært borti noen dessertviner ifra Sør-Afrika.

    Hva som er så spesielt med denne ... Var det: Lammerschoek Straw Wine 2008 ?
    Tror dette er en spøk om du mener den er god til RÅKKEFÅR .... Ærlig talt. ;)

    Om du ikke mener at jeg er kompetent nok - så skal jeg ikke være uenig, men jeg er langtifra grønn på område.



    Om Pengesluk ikke står over dette økonomisk så skal jeg med glede spandere to nye.


    Ellers så må jeg si at det var trivelig og møte deg og jeg håper at armen er på bedringens vei.

    Om det skulle la seg gjøre ila høsten så søker jeg gjerne om audiens - men ikke et krav eller at det er noen hast


    Mvh
    Jan Robert
    Den som ikke liker den vinen får nok ikke audiens, nei! Tapet skal vi alltids klare å bære... jeg ble bare så forskrekket over ignoransen/manglende kjennskap til at dette ikke er noe en normalt tyller i seg med øl & peanøtter ;D ;D Får skylde på fylla, dårlig lys og muligheten for at noen hadde fått i seg en skvett metanol for anledningen..

    Re. bruksområde så er det vanskelig å diskutere da smaken selvsagt er mildt sagt subjektiv. Nevnte vin var med i en test av seks-syv dessertviner jeg og noen venner gjorde tidlig i år, og samtlige var av den oppfatning at dette var den beste av de vi prøvde. Prøv den selv, i riktig setting. Din kompetanse har jeg aldri ment/uttalt meg noe om eller lagt meg opp i, vet ingen ting om den. Det gjelder selvsagt begge veier.
    Oki - den er grei :eek:

    Smak skal jeg ikke diskutere, enn har sine egne preferanser uansett.

    MEN legen din vil nok IKKE like at du drekker den sukkerlaken der noe mer lell ;D ;D ;D ;D ;D

    Godt vi hjalp deg med å holde blodsukkeret ditt sånn nogen lunde nede :p ;)
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.536
    Antall liker
    102.883
    Torget vurderinger
    23
    Morten, her fant jeg et tidlig bilde av oss to, Kaptein Vom og Megler Smekk!

    Egentlig er det jo du som røyker, så illustratøren må ha røyka han også!





    Madman (til venstre) og Sluket i ivrig diskusjon
     

    Vedlegg

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.536
    Antall liker
    102.883
    Torget vurderinger
    23
    Sannelig, et sjeldent bilde av Madman som grisebanker LMC etter feilslått karate-gradering! De (den gang) unge Dale-brødrene ser på...
     

    Vedlegg

    madman

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    28.11.2002
    Innlegg
    1.170
    Antall liker
    643
    Sted
    Sætre
    Torget vurderinger
    2
    Og hvem er det som har gjemt seg oppe i småskauen ? Den ene er vel LMC men hvem er den andre ?

    -m
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.536
    Antall liker
    102.883
    Torget vurderinger
    23
    madman skrev:
    Og hvem er det som har gjemt seg oppe i småskauen ? Den ene er vel LMC men hvem er den andre ?

    -m
    Nei, det er nok fremdeles Dale Bros. - som prøver å få innpass i det gode selskap! JJ og BHO var ikke påtenkt engang på den tiden.
     

    Cash 63

    Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Innlegg
    11.893
    Antall liker
    26.729
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Hur gikk subwoofer kicking'n noen field goal? Dere er en Jäkla festlig gjeng ivartfall :) vurderere søke medlem- skap
     

    Haavard

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.11.2002
    Innlegg
    7.020
    Antall liker
    2.110
    Sted
    Lena
    Torget vurderinger
    1
    Fanden for en allianse jeg er medlem av. :D Begrepet allianse har fått en litt ny dimesjon i mitt vokabular etter denne tråden. Tror allianse kan bety noe sånt som "er du med på leken får du tåle steken". Aia var jeg der.

    Beklager at jeg feiga ut av messa i år. Lover å komme sterkt tilbake neste år. Om det passer legger jeg meg inn på hotell.
    Ellers hørte jeg rykter om at ikke et eneste horn system var å høre på messa? Noe alliansen burde gjøre noe med?
     

    kjoenik

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.09.2005
    Innlegg
    4.284
    Antall liker
    2.290
    Torget vurderinger
    4
    Veldig hyggelig å treffe dere karer, jeg koste meg glugg ihjel!!
    Var litt bekymret for Slukets innvielsesritualer, men de kokte vekk i betennelsen. Flaks for meg 8)
    Takk til LMC for glimrende bevertning!
     
    K

    Kaare G. Opsahl

    Gjest
    kjoenik skrev:
    Veldig hyggelig å treffe dere karer, jeg koste meg glugg ihjel!!
    Var litt bekymret for Slukets innvielsesritualer, men de kokte vekk i betennelsen. Flaks for meg 8)
    Takk til LMC for glimrende bevertning!
    Hyggelig å treffe deg kjoenik, den lille tiden jeg klarte å holde meg våken 8)
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.536
    Antall liker
    102.883
    Torget vurderinger
    23
    kjoenik skrev:
    Veldig hyggelig å treffe dere karer, jeg koste meg glugg ihjel!!
    Var litt bekymret for Slukets innvielsesritualer, men de kokte vekk i betennelsen. Flaks for meg 8)
    Takk til LMC for glimrende bevertning!
    Svartsvingte, Kjoenik, det glemte jeg HELT oppi smertetåka! Du må virkelig be om unnskyldning!

    Vi skal ta det igjen ved en senere anledning, vær du trygg. Du sover ikke godt før det er overstått, for å si det sånn. Kanskje ikke etterpå heller.. 8) 8) PS: håndleddet har roet seg etter et par dager med skofting og rå bruk av farmasøytika. Håper det er et godt tegn.
     

    kjoenik

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.09.2005
    Innlegg
    4.284
    Antall liker
    2.290
    Torget vurderinger
    4
    65finger skrev:
    kjoenik skrev:
    Veldig hyggelig å treffe dere karer, jeg koste meg glugg ihjel!!
    Var litt bekymret for Slukets innvielsesritualer, men de kokte vekk i betennelsen. Flaks for meg 8)
    Takk til LMC for glimrende bevertning!
    Hyggelig å treffe deg kjoenik, den lille tiden jeg klarte å holde meg våken 8)
    Takk det samme!

    pengesluk skrev:
    kjoenik skrev:
    Veldig hyggelig å treffe dere karer, jeg koste meg glugg ihjel!!
    Var litt bekymret for Slukets innvielsesritualer, men de kokte vekk i betennelsen. Flaks for meg 8)
    Takk til LMC for glimrende bevertning!
    Svartsvingte, Kjoenik, det glemte jeg HELT oppi smertetåka! Du må virkelig be om unnskyldning!

    Vi skal ta det igjen ved en senere anledning, vær du trygg. Du sover ikke godt før det er overstått, for å si det sånn. Kanskje ikke etterpå heller.. 8) 8) PS: håndleddet har roet seg etter et par dager med skofting og rå bruk av farmasøytika. Håper det er et godt tegn.
    Det som er et godt tegn er at du ikke har fått magesår enda med de dosene antiinflammatorika som du kjørte på med (3x høyere enn min anbefalte dosering) ;) ;D
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.536
    Antall liker
    102.883
    Torget vurderinger
    23
    Ta det med ro Kjoenik, Sluket er 3 x tøffere en standardskrottene og vant til det meste! Slike doseringer har je aldri trodd på uansett, kan da umulig være likt for både fisler og staute..
    Skulle jeg våkne opp dau en morra så skal jeg si ifra!
     

    rama

    biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    15.782
    Antall liker
    21.295
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    sluket tåler en støyt, han.
    tar elefantbedøvelse der andre tar valium.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn