Fy faen, må hive opppedal skrev:-Gulrot, potet, kjøttbiter. Hmmm... Trøndersodd? Ingen Trøndere i Hornalliansen?
Jeg skulle bare sjekke mesut ut av messet. Alt i beste mening.LMC skrev:fy faen, du overgår deg selv! :
Wiener er mye bedre på smakpengesluk skrev:Heter ikke wiener. Heter MINI-Forsman's
Jeg tar opp hansken ........ 8)pengesluk skrev:Til den/de som hadde guts nok til i mitt fravær å sprette en av mine (for en senere anledning) innkjøpte høyoktan Lammershoek dessertviner kan jeg bare si at dette er ikke drikke for bedervede fyllefanter men reservert edlere og mer kompetente ganer! Tjuvgods smaker sjelden godt og dere fikk som fortjent!
Den er god til Råkkefår!!! har drukket noen glass av den vinen. Meget bra dessertvinJ.J skrev:Jeg tar opp hansken ........ 8)pengesluk skrev:Til den/de som hadde guts nok til i mitt fravær å sprette en av mine (for en senere anledning) innkjøpte høyoktan Lammershoek dessertviner kan jeg bare si at dette er ikke drikke for bedervede fyllefanter men reservert edlere og mer kompetente ganer! Tjuvgods smaker sjelden godt og dere fikk som fortjent!
Jeg smakte på den - for jeg er lett bevandret innen portvin og jeg har sågar vært borti noen dessertviner ifra Sør-Afrika.
Hva som er så spesielt med denne ... Var det: Lammerschoek Straw Wine 2008 ?
Tror dette er en spøk om du mener den er god til RÅKKEFÅR .... Ærlig talt.
Om du ikke mener at jeg er kompetent nok - så skal jeg ikke være uenig, men jeg er langtifra grønn på område.
Om Pengesluk ikke står over dette økonomisk så skal jeg med glede spandere to nye.
Ellers så må jeg si at det var trivelig og møte deg og jeg håper at armen er på bedringens vei.
Om det skulle la seg gjøre ila høsten så søker jeg gjerne om audiens - men ikke et krav eller at det er noen hast
Mvh
Jan Robert
Den som ikke liker den vinen får nok ikke audiens, nei! Tapet skal vi alltids klare å bære... jeg ble bare så forskrekket over ignoransen/manglende kjennskap til at dette ikke er noe en normalt tyller i seg med øl & peanøtter ;D ;D Får skylde på fylla, dårlig lys og muligheten for at noen hadde fått i seg en skvett metanol for anledningen..J.J skrev:Jeg tar opp hansken ........ 8)pengesluk skrev:Til den/de som hadde guts nok til i mitt fravær å sprette en av mine (for en senere anledning) innkjøpte høyoktan Lammershoek dessertviner kan jeg bare si at dette er ikke drikke for bedervede fyllefanter men reservert edlere og mer kompetente ganer! Tjuvgods smaker sjelden godt og dere fikk som fortjent!
Jeg smakte på den - for jeg er lett bevandret innen portvin og jeg har sågar vært borti noen dessertviner ifra Sør-Afrika.
Om du ikke mener at jeg er kompetent nok - så skal jeg ikke være uenig, men jeg er langtifra grønn på område.
Om Pengesluk ikke står over dette økonomisk så skal jeg med glede spandere to nye.
Ellers så må jeg si at det var trivelig og møte deg og jeg håper at armen er på bedringens vei.
Om det skulle la seg gjøre ila høsten så søker jeg gjerne om audiens - men ikke et krav eller at det er noen hast
Mvh
Jan Robert
Oki - den er greipengesluk skrev:Den som ikke liker den vinen får nok ikke audiens, nei! Tapet skal vi alltids klare å bære... jeg ble bare så forskrekket over ignoransen/manglende kjennskap til at dette ikke er noe en normalt tyller i seg med øl & peanøtter ;D ;D Får skylde på fylla, dårlig lys og muligheten for at noen hadde fått i seg en skvett metanol for anledningen..J.J skrev:Jeg tar opp hansken ........ 8)pengesluk skrev:Til den/de som hadde guts nok til i mitt fravær å sprette en av mine (for en senere anledning) innkjøpte høyoktan Lammershoek dessertviner kan jeg bare si at dette er ikke drikke for bedervede fyllefanter men reservert edlere og mer kompetente ganer! Tjuvgods smaker sjelden godt og dere fikk som fortjent!
Mvh
Jan Robert
Re. bruksområde så er det vanskelig å diskutere da smaken selvsagt er mildt sagt subjektiv. Nevnte vin var med i en test av seks-syv dessertviner jeg og noen venner gjorde tidlig i år, og samtlige var av den oppfatning at dette var den beste av de vi prøvde. Prøv den selv, i riktig setting. Din kompetanse har jeg aldri ment/uttalt meg noe om eller lagt meg opp i, vet ingen ting om den. Det gjelder selvsagt begge veier.
........ Trodde det var BHO og J.Jmadman skrev:Og hvem er det som har gjemt seg oppe i småskauen ? Den ene er vel LMC men hvem er den andre ?
-m
Nei, det er nok fremdeles Dale Bros. - som prøver å få innpass i det gode selskap! JJ og BHO var ikke påtenkt engang på den tiden.madman skrev:Og hvem er det som har gjemt seg oppe i småskauen ? Den ene er vel LMC men hvem er den andre ?
-m
Hyggelig å treffe deg kjoenik, den lille tiden jeg klarte å holde meg våken 8)kjoenik skrev:Veldig hyggelig å treffe dere karer, jeg koste meg glugg ihjel!!
Var litt bekymret for Slukets innvielsesritualer, men de kokte vekk i betennelsen. Flaks for meg 8)
Takk til LMC for glimrende bevertning!
Svartsvingte, Kjoenik, det glemte jeg HELT oppi smertetåka! Du må virkelig be om unnskyldning!kjoenik skrev:Veldig hyggelig å treffe dere karer, jeg koste meg glugg ihjel!!
Var litt bekymret for Slukets innvielsesritualer, men de kokte vekk i betennelsen. Flaks for meg 8)
Takk det samme!65finger skrev:Hyggelig å treffe deg kjoenik, den lille tiden jeg klarte å holde meg våken 8)kjoenik skrev:Veldig hyggelig å treffe dere karer, jeg koste meg glugg ihjel!!
Det som er et godt tegn er at du ikke har fått magesår enda med de dosene antiinflammatorika som du kjørte på med (3x høyere enn min anbefalte dosering) ;Dpengesluk skrev:Svartsvingte, Kjoenik, det glemte jeg HELT oppi smertetåka! Du må virkelig be om unnskyldning!kjoenik skrev:Veldig hyggelig å treffe dere karer, jeg koste meg glugg ihjel!!
Vi skal ta det igjen ved en senere anledning, vær du trygg. Du sover ikke godt før det er overstått, for å si det sånn. Kanskje ikke etterpå heller.. 8) 8) PS: håndleddet har roet seg etter et par dager med skofting og rå bruk av farmasøytika. Håper det er et godt tegn.