hornalliansen: middag i horten?

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • madman

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    28.11.2002
    Innlegg
    1.170
    Antall liker
    643
    Sted
    Sætre
    Torget vurderinger
    2
    Bare hyggelig og beverte deg Jan, fjorden er full av "torsk" ;D
    Og da kan jeg jo benytte anledningen til å takke alle for en topp hyggelig helg !
    -m
     

    LMC

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.08.2006
    Innlegg
    24.956
    Antall liker
    13.300
    Sted
    Drøbak
    Torget vurderinger
    45
    topp helg
    mye latter og morsomme kommentarer både ved middagen og under nachspielet
    takk alle sammen
    kjempegøy
    mvh
    Leif
     

    BHO

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.10.2004
    Innlegg
    3.082
    Antall liker
    296
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    2
    Bæltrivelig......rett og slett!
    Må få takke kaptein Madman nok en gang for ei trivelig helg.
     

    rama

    biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    15.782
    Antall liker
    21.295
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    superhyggelig helg, guttær.

    ekstra kudos til båtfolket med kapteinene lmc og madman i spissen.
    bra gjeng.
     

    LMC

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.08.2006
    Innlegg
    24.956
    Antall liker
    13.300
    Sted
    Drøbak
    Torget vurderinger
    45
    litt pinglete drikking på nachspielet 8) det var både øl,cognac, rødvin og whisky til overs, til tross for ivrig hjelp fra typen i nabo-båten
    siste gikk 04:25, så rekorden med 05:05 står!
    vi gjør nytt rekordforsøk neste år!
    mvh
    Leif
     
    K

    Kaare G. Opsahl

    Gjest
    Jeg pingla ut klokken 0030 :( pingleprisen 2011. Tusen takk for en trivelig helg!
     

    rama

    biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    15.782
    Antall liker
    21.295
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    pingleprisen 2011 sto mellom finger og pedal, jeg er ikke sikker på hvem som fortjener den mest.

    ellers enig med lmc, 4.25 er for dårlig rett og slett.
    jeg tar selvkritikk og lover å skjerpe meg neste år.


    pssst! håper det går bra med sluket, noen som har hørt fra han?
     

    LMC

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.08.2006
    Innlegg
    24.956
    Antall liker
    13.300
    Sted
    Drøbak
    Torget vurderinger
    45
    prisen går til Pedal;
    Finger´n hadde tross alt en hjemvei, som skulle tilbakelegges i nattens mulm og mørke
    Pedal var allerede hjemme! ::)

    mvh
    Leif
     

    rama

    biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    15.782
    Antall liker
    21.295
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    jaja, hva kan man forvente av en fyr som går rundt med dynamic prescision på ryggen...

    btw, det var rosindrikken til sluket som avslutta nachspielet brått og effektivt.
    etter et par støyt ble jeg straks edru og ville bare gå og legge meg.
     

    LMC

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.08.2006
    Innlegg
    24.956
    Antall liker
    13.300
    Sted
    Drøbak
    Torget vurderinger
    45
    makan til skvip skal man lette lenge etter ::)
    mvh
    Leif
     

    madman

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    28.11.2002
    Innlegg
    1.170
    Antall liker
    643
    Sted
    Sætre
    Torget vurderinger
    2
    Amatører ! Den skal nytes med muggen ost, så det så. ::)
    -m
     

    LMC

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.08.2006
    Innlegg
    24.956
    Antall liker
    13.300
    Sted
    Drøbak
    Torget vurderinger
    45
    så du er våken?
    du har mail
    mvh
    Leif
     

    pedal

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2007
    Innlegg
    5.478
    Antall liker
    3.311
    Torget vurderinger
    1
    mesut skrev:
    jaja, hva kan man forvente av en fyr som går rundt med dynamic prescision på ryggen...

    btw, det var rosindrikken til sluket som avslutta nachspielet brått og effektivt.
    Mesut skal berømmes for sin utholdenhet på nachspielet, selv om det hadde sin pris.
    Her et avslørende blinkskudd fra toalettet i gjestehavna, tatt tidlig søndag morgen.
     

    Vedlegg

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.536
    Antall liker
    102.883
    Torget vurderinger
    23
    Tusen takk for at du deler dette med oss, Pedal :mad: :mad:
     

    LMC

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.08.2006
    Innlegg
    24.956
    Antall liker
    13.300
    Sted
    Drøbak
    Torget vurderinger
    45
    ser jeg klypetorsk i den miksen der?
    mvh
    Leif
     

    gut_man

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.02.2004
    Innlegg
    5.449
    Antall liker
    3.163
    Torget vurderinger
    6
    Takk for en trivelig helg og for en knall fest! Gjestfriheten til skipperne er upåklagelig, takker og bukker. Satser på å ta turen neste år også, forhåpentligvis med et litt større reisefølge fra okka.
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.536
    Antall liker
    102.883
    Torget vurderinger
    23
    Skipsklokkens klang!! Sluket is back in town!

    Etter en litt slukøret lørdagskveld som ble "amputert" av kroppslige lyter... Takk til vår nyslåtte ridder fra Bergen som sparte meg for et sykehusbesøk opp alt dette!

    Flott tur forøvrig. Vanvittig deilig seilas på fredag med undertegnede, BHO og Madman i Madmans supercleane hytte på sjøen, med skyfri himmel og flat asfalt. Gode kompiser. Forventninger som kribler i kroppen. EN kald en. Kan man bedre ha det? Deretter landkjenning i Horten, fulgt av LMC's ankomst senere på kvelden. I en båt så stor at den har plass til både kapteinens korpus OG den store kjeften til et samlet Dale Bros.!

    Skuta til Leif lignet en kombinasjon av et klassisk fantefølge (skal ikke tyste på deg BHO) og gigantisk Swiss Army kniv - det var joller, kajakker, klesstativ, gassgriller og nedfelte utesalatbord i alle retninger ;D ;D Entrecote'en var klar MINUTTER etter landkjenning! Uhyggelig praktisk og helt i Slukets ånd.

    Ellers var det tøft å holde "hoff" på messa - som har blitt et fantastisk fint møtested for kjente fra det ganske land. Særlig morro var det å treffe nye bekjentskaper in persona. Etter så mye hilsing & pilsing går det nok en stund før høyra tar seg opp igjen. Ditto for sexlivet.. 8) 8)

    En varm takk til reisefølge Birger & Morten, snillere gutter skal det vanskelig gjøres å finne for en lettere indisponert Sluk. Dette er karer du kan gi en klem uten at gay-sensoren slår ut, for å si det sånn.

    Gikk desverre glipp av nachspielet lørdag kveld, liksom ikke noe stas å sitte borti en krok klin edru med Ibux og Voltaren stappet opp/inn i samtlige kroppsåpninger. Mens duften av årgangsvin og XO seiler liflig forbi oppspilte nesebor. Det ville vært selvpining i enda større grad enn lyden på messa. Som seg hør og bør. Men vi prøver vel igjen neste år, guttær..?? Skal ligge i bælmetrening, passer bra for nå starter snart vomspreng/halsbrannsesongen og vi får prøve å strekke den så langt at vi øyner neste års evenement før sixpacken blir for fremtredende!!

    Til den/de som hadde guts nok til i mitt fravær å sprette en av mine (for en senere anledning) innkjøpte høyoktan Lammershoek dessertviner kan jeg bare si at dette er ikke drikke for bedervede fyllefanter men reservert edlere og mer kompetente ganer! Tjuvgods smaker sjelden godt og dere fikk som fortjent!
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.536
    Antall liker
    102.883
    Torget vurderinger
    23
    pengesluk skrev:
    Tusen takk for at du deler dette med oss, Pedal :mad: :mad:
    Med tanke på hvem "eieren" var så må da dette være vedkommendes samlede innvendige organer??
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.536
    Antall liker
    102.883
    Torget vurderinger
    23
    pedal skrev:
    mesut skrev:
    jaja, hva kan man forvente av en fyr som går rundt med dynamic prescision på ryggen...

    btw, det var rosindrikken til sluket som avslutta nachspielet brått og effektivt.
    Mesut skal berømmes for sin utholdenhet på nachspielet, selv om det hadde sin pris.
    Her et avslørende blinkskudd fra toalettet i gjestehavna, tatt tidlig søndag morgen.
    Dette er TORO's nye "Party-mix" dip. Sett den før, jeg også. Blir alltid slossing om de store bitene.
     

    LMC

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.08.2006
    Innlegg
    24.956
    Antall liker
    13.300
    Sted
    Drøbak
    Torget vurderinger
    45
    hallo S
    takk for sist
    godt at du er i farta igjen

    ikke at jeg sprettet dessert vinene dine, men det virker rimelig klønete å sette de på bysse-disken ombord i Lina II med den gjengen i nærheten om de var innkjøpt for en senere anledning
    var det for at de skulle krysse leden i indre Oslofjord, og bli "Linje-Lammershoek" eller var det en test av Hornalliansens karakterstyrke? ;D
    mvh
    Leif
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.536
    Antall liker
    102.883
    Torget vurderinger
    23
    Hornalliansens karakterstyrke i forbindelse med alkoholholdig drikke er ikke nødvendig å teste. Den er ikke-eksisterende!!!

    Det som gikk galt var at Madmans skute ble invadert da jeg var fraværende. I tillegg drømte jeg ikke om at enkelte ikke kunne lese! Og når du får kloa i en HALVFLASKE vin som er gulere enn urinprøven hos en nyrestenspasient bør det ringe en bjelle. DESSERTVIN.

    De ble med på turen rett og slett fordi de ble innkjøpt på vei til skuta, dette er sjelden vare (partivare sågar) og jeg passer på å plukke de opp når jeg finner de slik at jeg har til senere anledning. Da jeg galant overlot skutas ekstra kabinplass til BHO så ble de værende i byssa. Sjakktrekk.
     

    LMC

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.08.2006
    Innlegg
    24.956
    Antall liker
    13.300
    Sted
    Drøbak
    Torget vurderinger
    45
    PS hvor gjemte du Roqueforten? ;D
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.536
    Antall liker
    102.883
    Torget vurderinger
    23
    Den røyk nedpå i går kveld mens jeg så for meg trynene til tjuvraddene da de fikk kjeften full av lavalko-rosinsaft!! Ubetalelig!
     

    LMC

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.08.2006
    Innlegg
    24.956
    Antall liker
    13.300
    Sted
    Drøbak
    Torget vurderinger
    45
    den gjengen farer frem som en gresshoppesverm
    men de var litt slappe på nachspielet og drakk kun ca halvparten av tilgjengelig bar?! ;D
    mvh
    Leif
     

    madman

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    28.11.2002
    Innlegg
    1.170
    Antall liker
    643
    Sted
    Sætre
    Torget vurderinger
    2
    Syns vi hadde det dritbra jeg, god mat, jævla god drekke og masse kule karer ! ;D Mangla ingenting, bortsett fra Sluket da, siste kvelden :'(
    -m
     

    LMC

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.08.2006
    Innlegg
    24.956
    Antall liker
    13.300
    Sted
    Drøbak
    Torget vurderinger
    45
    dessertvinen falt i smak skjønner jeg! ;D
    jada...masse morro og plenty til å slukke tørsten og digg-suget
    mvh
    Leif
     

    rama

    biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    15.782
    Antall liker
    21.295
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    fy fan for et ekkelt bilde til å avslutte en ellers hyggelig tråd.
    skjerpings, pedal.

    i utgangspunktet synes jeg spy er morsommere enn bæsj, siden spy er veldig symbolsk for når magen vrenger seg og kroppen gir opp, og hadde jeg spydd i gjestehavna så ville jeg nok vært litt stolt.

    i stedet gikk det i høylytt sea shanties bortover brygga sammen med kjoenik og gutty, noe som virkelig var flaut.


    psst! var det ikke madman som kom trekkende med rosindrikken kl. fire på natta, da? tror han var trøtt og ville bare ha fred og ro i gjestehavna kjappest mulig.
     

    LMC

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.08.2006
    Innlegg
    24.956
    Antall liker
    13.300
    Sted
    Drøbak
    Torget vurderinger
    45
    smakte litt som det du har på tanken for å kverke dieseldyr ;D
     

    LMC

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.08.2006
    Innlegg
    24.956
    Antall liker
    13.300
    Sted
    Drøbak
    Torget vurderinger
    45
    dere mangla den fake papegøya fra pink panther ;D
    mvh
    Leif
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.536
    Antall liker
    102.883
    Torget vurderinger
    23
    Apropos trådtittel: Nå er det offisielt - jeg har spist min siste Peppe's. Rett og slett. Greit nok samlingssted når det er mange og logistikken er kronglete, men resten, dvs. maten, service og priser henger ikke helt sammen. Om jeg tør bruke et slikt uttrykk.

    (c) Sluket "Snob Edition"
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.536
    Antall liker
    102.883
    Torget vurderinger
    23
    HA's "Long Distance" medalje går vel til de utskremte sør-vestlendingene Gut Man og Kjoenik vil jeg tro.. Fanfare!
     

    LMC

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.08.2006
    Innlegg
    24.956
    Antall liker
    13.300
    Sted
    Drøbak
    Torget vurderinger
    45
    godt du gjorde reint bord da! ::)
    mvh
    Leif
     

    pedal

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2007
    Innlegg
    5.478
    Antall liker
    3.311
    Torget vurderinger
    1
    Festen til Hornalliansen forløp som forventet: Sluket inntok Horten med egen livlege og medbrakt vinkjeller. Rundet av lørdagen med en hummermiddag (klypetorsk) på havna før han trakk seg tilbake til de indre gemakker, mens de andre - allmuen - benket seg i salongen på Ballerina hos LMC med øl og potetgull. T-skjorta var stygg som juling, så den var det nesten ingen som turte å bære offentlig. DP-skjorta er som en smoking i forhold.

    Artig å treffe nye og gamle fjes, noen hadde resit helt fra Egersund og Bergen. Hornalliansen er tydeligvis "The It-club".


    SISTE: Mesut har sendt meg en fortvilet PM. Han har forstørret bildet fra vasken og funnet en mengde ufordøyde gulrotbiter. Han spiste Californian Style pizza med parmaskinke og mener således å ha tekniske bevis for ikke å være opphavsmannen til visittkortet i gjestevasken.
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    pedal skrev:
    Festen til Hornalliansen forløp som forventet: Sluket inntok Horten med egen livlege og medbrakt vinkjeller. Rundet av lørdagen med en hummermiddag (klypetorsk) på havna før han trakk seg tilbake til de indre gemakker, mens de andre - allmuen - benket seg i salongen på Ballerina hos LMC med øl og potetgull. T-skjorta var stygg som juling, så den var det nesten ingen som turte å bære offentlig. DP-skjorta er som en smoking i forhold.

    Artig å treffe nye og gamle fjes, noen hadde resit helt fra Egersund og Bergen. Hornalliansen er tydeligvis "The It-club".


    SISTE: Mesut har sendt meg en fortvilet PM. Han har forstørret bildet fra vasken og funnet en mengde ufordøyde gulrotbiter. Han spiste Californian Style pizza med parmaskinke og mener således å ha tekniske bevis for ikke å være opphavsmannen til visittkortet i gjestevasken.
    ;D ;D

    /jan
     

    LMC

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.08.2006
    Innlegg
    24.956
    Antall liker
    13.300
    Sted
    Drøbak
    Torget vurderinger
    45
    godt oppsummert
    vedr. klubb :
    det gjelder å velge et ht prinsipp, som representerer nok folk til å danne en klubb! ;D
    vi får opprette en "trøste-nisje" for de som bruker ekstra lang tid på å se lyset
    om det skal ta like lang tid , som det gjorde å skjønne at Silk ikke er noe å slenge rompa i taket for, må vi nok belage oss på litt ventetid
    uansett, velkommen skal du være
    mvh
    Leif
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.536
    Antall liker
    102.883
    Torget vurderinger
    23
    Forbilledlig oppsumert av Pedal, som jeg er redd aldri kommer til å drive det noe særlig lenger en til "hangaround"... Men det er ok. Trenger slike også.

    Edit; Den DP T-skjorta - noe jeg har misforstått der? Trodde de tilhørte en en gjeng med slitne "roadies" som sjauet bandutstyr..??
     

    madman

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    28.11.2002
    Innlegg
    1.170
    Antall liker
    643
    Sted
    Sætre
    Torget vurderinger
    2
    For å avslutte tema med vaskeservanten og innhold. Jeg vet hvem som stod for den og han var aldrig ombord hos noen av oss. Ikke var han innom messa heller. Case closed !
    -m
     

    pedal

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2007
    Innlegg
    5.478
    Antall liker
    3.311
    Torget vurderinger
    1
    -Gulrot, potet, kjøttbiter. Hmmm... Trøndersodd? Ingen Trøndere i Hornalliansen?
     

    Vedlegg

  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn