Må da være en som har et kontonummer eller???
Se å få sendt karen dette slik at han får betalt.
|
Orkesterplass er digg.pengesluk skrev:Tickets, anyone?? Hehe... har noen ekstra... prepaid, ikke billige, men sikrer deg orkesterplass..
Ikke mye liv i leieren så sent ser det ut somH.R skrev:Må da være en som har et kontonummer eller???
Ja tiden vil vise. God nattJ.J skrev:Da får vi høre med den samiske økonomidirektøren - når han finner det for godt og møte verden igjen.
Hvem som er med og ikke.
my bad :-[JanR skrev:
Direktøren ser, hører og vet alt !mesut skrev:bra det ordnet seg, amademus.
hvis det fremdeles er noen sinker som sliter med å skrape sammen 200 kroner og få ut fingern, så kan de jo maile økonomisjæf janr idag og trygle og grine litt.
psst! ikke si til han at det var jeg som foreslo det.
mesut skrev:bra det ordnet seg, amademus.
hvis det fremdeles er noen sinker som sliter med å skrape sammen 200 kroner og få ut fingern, så kan de jo maile økonomisjæf janr idag og trygle og grine litt.
Skal FINGER'N ut..??mesut skrev:bra det ordnet seg, amademus.
Rundt 25stk + - en kæll eller to. Det finner jeg ut når jeg ser hvem som har betalt og orket sjekke det mot mail listen.pengesluk skrev:Hmm.. vet ikke om JEG ville vært like kategorisk.. 8) 8)
Tydeligvis rett mann på rett plass! - jan "no rim job" olsen. The Untouchable.
Hvor mange betalende tilskuere er vi nå, egentlig? Burde vi henge ut de som har hoppet av![]()
![]()
;Dpengesluk skrev:Jaggu ikke dårlig! Sommertreffet legges herved til Bjerkebanen - der er det plass nok! Kjør til start!
Hvem som er med og ikke .....JanR skrev:
J.J skrev:Hvem som er med og ikke .....JanR skrev:
Eller er det noe jeg har misset ?
Så clisten er oppdatert, men ikke publisert ?JanR skrev:J.J skrev:Hvem som er med og ikke .....JanR skrev:
Naa, ikke så mye nytt å melde egentlig.
/jan
Helt korrekt.J.J skrev:Så clisten er oppdatert, men ikke publisert ?JanR skrev:J.J skrev:Hvem som er med og ikke .....JanR skrev:
/jan
Og når har Økodirektøren tenkt til å gjøre det ... ?JanR skrev:Helt korrekt.J.J skrev:Så clisten er oppdatert, men ikke publisert ?JanR skrev:J.J skrev:Hvem som er med og ikke .....JanR skrev:
/jan
/jan
Ikke i det hele tatt når sant skal sies.J.J skrev:Og når har Økodirektøren tenkt til å gjøre det ... ?JanR skrev:Helt korrekt.J.J skrev:Så clisten er oppdatert, men ikke publisert ?JanR skrev:J.J skrev:Hvem som er med og ikke .....JanR skrev:
/jan
/jan
I så fall kan det drøye 8)J.J skrev:De går faktisk an å ha helt fin hvilepuls og samtidig stille spørsmål
Skjønner at ting er på stell som vanlig ...Eller er det slik at det ikke kommer noen liste før de er T-skjorter på plass ?? ;D
Beklager - men trodde virkelig ikke at du hadde stått opp så tidlig .... eller orket å slå på pc`s :H.R skrev:For et mas på en søndag.........
Den skal vel ikke det, tror jeg.65finger skrev:hva er poenget med å publisere den listen?