|
JanR skrev:Jeg VET når dere har betalt så dere trenger ikke skrike ut her i tråden.JanR skrev:JanR skrev:JanR skrev:Holdes varmt.JanR skrev:JanR skrev:Vi kan gjøre så her:
De som fortsatt vil være medlemmer sender meg en mail med navn/nick/info så får dere kontonr. i retur.
Mail adressen finner dere under profilen min, bruk online.no adressen.
De som IKKE har betalt innen kl. 23.59 den 15 februar 2012 blir slettet fra medlemslisten
/jan"chief whip"olsen
/jan
/jan
JanR skrev:JanR skrev:Jeg VET når dere har betalt så dere trenger ikke skrike ut her i tråden.JanR skrev:JanR skrev:JanR skrev:Holdes varmt.JanR skrev:JanR skrev:Vi kan gjøre så her:
De som fortsatt vil være medlemmer sender meg en mail med navn/nick/info så får dere kontonr. i retur.
De som IKKE har betalt innen kl. 23.59 den 15 februar 2012 blir slettet fra medlemslisten
/jan"chief whip"olsen
/jan
/jan![]()
JanR skrev:man skriver betalt i denne tråden for å minne andre treginger på at de skal betale for pokkerstad!JanR skrev:Jeg VET når dere har betalt så dere trenger ikke skrike ut her i tråden.JanR skrev:JanR skrev:JanR skrev:Holdes varmt.JanR skrev:JanR skrev:Vi kan gjøre så her:
/jan"chief whip"olsen
/jan
/jan
Du er en grette gubbe som tror du er gammel, herr økonomidirektør. Jeg er betydelig eldreJanR skrev:Jeg er både økonomi direktør og en gretten gammel gubbe.
Det her ordner jeg.
![]()
/jan
Hele 6 mnd'r65finger skrev:Du er en grette gubbe som tror du er gammel, herr økonomidirektør. Jeg er betydelig eldreJanR skrev:Jeg er både økonomi direktør og en gretten gammel gubbe.
Det her ordner jeg.
![]()
/jan
Fortsatt noen som ikke har meldt i fra, eller vilje til å fornye sitt medlemskapJanR skrev:De som fortsatt vil være medlemmer sender meg en MAIL med navn/nick/info så får dere kontonr. i retur.
/jan"chief whip"olsen
Vi i økonomi avd. er ikke ulik FBI, vi eier ikke humor.emokid skrev:Er jo flere uuuuuuuuuker til fristen går ut....
gjesp
impulse skrev:Økonomidirektører bør forøvrig vite at "økonomidirektør" skrives i ett ord. Uansett hvor gretne eller gamle de tror at de er. ;D
men herregud da mann. Klar det er slik han går offentlig - kan jo for pokker ikke gå rundt å se ut som en skurk heller....65finger skrev:han pleier da og gå kledd slik
Minne på.JanR skrev:De som fortsatt vil være medlemmer sender meg en MAIL med navn/nick/info så får dere kontonr. i retur.
/jan"chief whip"olsen
JanR skrev:Minne på.JanR skrev:De som fortsatt vil være medlemmer sender meg en MAIL med navn/nick/info så får dere kontonr. i retur.
/jan"chief whip"olsen
/jan
Siste oppropJanR skrev:JanR skrev:Minne på.JanR skrev:De som fortsatt vil være medlemmer sender meg en MAIL med navn/nick/info så får dere kontonr. i retur.
/jan"chief whip"olsen
/jan![]()
/jan
+ 1 millionpengesluk skrev:Weedin' out those lousy no good good fer nuttin' shit for brains assholes...
Har sendt han pm og mail, men ikke svar ennå. Blir vel ikke noe pent vær på meg da...mesut skrev:sjekk prosedyren tidligere i tråden, amademus.
eller kast deg på telefonen og ring janr asap, be om pent vær. ;D
ramler man ut av alliansen nå, så må man vente til 2017 for neste sjanse til å søke om medlemskap.![]()
Amademus skrev:Har sendt han pm og mail, men ikke svar ennå. Blir vel ikke noe pent vær på meg da...mesut skrev:sjekk prosedyren tidligere i tråden, amademus.
ramler man ut av alliansen nå, så må man vente til 2017 for neste sjanse til å søke om medlemskap.![]()
J.J skrev:@mesut
Du har blitt mild med årene ...... :2017 hmmmh
ja ikke svar på tlf(sms) heller, så da er det vel kroken på døra for en stakkar østlending.mesut skrev:Amademus skrev:Har sendt han pm og mail, men ikke svar ennå. Blir vel ikke noe pent vær på meg da...mesut skrev:sjekk prosedyren tidligere i tråden, amademus.
da ser det mørkt ut...
vi kjører nazi her.
med en samisk økonomidirektør har vi intet annet valg.