Alt til hus og bolig Homey Pro, en smarthub for hjemmet

Roqer

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
31.01.2009
Innlegg
459
Antall liker
216
Har bestilt en Homey Pro just for fun. Spent på om jeg kan sette denne opp mot TV/receiver i tillegg til alt annet av rariteter.
Noen med erfaring? Gode linker til nettsteder man kan lære fra scratch?
Finnes det liste over kompatible enheter eller går det meste med riktig spec an å bruke?
Link ti hub:
 
Sist redigert:

erato

Æresmedlem
Ble medlem
15.03.2003
Innlegg
19.550
Antall liker
9.718
Sted
Bergen
Torget vurderinger
1
På vegne av mange:Homey Pro??????
 

erato

Æresmedlem
Ble medlem
15.03.2003
Innlegg
19.550
Antall liker
9.718
Sted
Bergen
Torget vurderinger
1
En årsak til liten respons kan være at dette er ukjent for mange. Bare en ide fra min side, men jeg ville ikke forvente at folk sitter og googler produktet opp for å hjelpe deg. Men kanskje mange har erfaring med tilsvarende produkter om du tar deg tid til å fortelle hva det er?

Nå har jeg googlet og ser hva det er. Hvorfor ikke kalle tråden for "smarthub for hjemmet" og fortelle hva du ønsker. Så kanskje noen med erfaringer med smarthubs som ikke kjenner Homey Pro og derfor ikke aner hva du er på jakt etter informasjon om kan fortelle deg noe nyttig?

Som sagt; bare en ide. Poenget mitt var at kanskje ikke så mange vet hva du spør om og at en mer opplysende tittel kanskje kunne gi deg bedre respons.
 
Sist redigert:

Roqer

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
31.01.2009
Innlegg
459
Antall liker
216
De som vet svarer vel hvis de kan. Forventer absolutt ikke at folk googler for å hjelpe meg. Det kan jeg jo gjøre selv.
Men så er det de små triksa de erfarne på sitt område kan da. De er det kjekt å vite om.
Men du sa det helt korrekt, overskriften kunne bli bedre. Håper den ble det nå.
Link settes også inn for oss nybegynnere.
 
Topp Bunn