Hodetelefoner og hodetelefonforsterker til PC gaming og musikk via PC

Alek264

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.06.2017
Innlegg
2.671
Antall liker
1.838
Sted
Høyjord
Torget vurderinger
1
Hei, jeg lurer på å oppgradere hodetelefonene mine og har lyst til å gå for skikkelig hifi denne gangen. Men jeg har ikke hatt head-fi før og trenger noen tips :)

Jeg har sett på Beyerdynamic DT 990 Pro og vil gjerne ha noe rundt den prisen. Så var det forsterker som må ha dac. Liker varm, energisk og masse dynamikk :) finnes den en løsning med mic i ett par hodetelefoner også så er det også veldig interessant.

Har i dag Astro A40 med mix amp.

Mvh Aleksander
 

rumath

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.03.2004
Innlegg
1.653
Antall liker
228
Har hatt mange hodetelefoner. Dt 770 og Dt 1990 som jeg eier nå, gir vanvittig mye for pengene. Nydelig komfort, byggekvalitet i massevis og selvsagt flott musikkgjengivelse. Lys i klangen? Ikke i min bok. Liker transparent lyd uten slør. :)

Forsterker? Se på Schiit, de har noen usb- varianter som bør passe fint.

Lykke til! :)

Ps. Benytter Uber mic selv, med innebygget hodetelefon amp. Den fungerer veldig godt som separat mic, laget i flott metall, og driver mine 80 ohms dt 770 hodetelefoner meget tilfredsstillende. Verdt en titt / lytt.
4sound selger Uber mic.

Mvh.

Rune
 

Alek264

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.06.2017
Innlegg
2.671
Antall liker
1.838
Sted
Høyjord
Torget vurderinger
1
Har hatt mange hodetelefoner. Dt 770 og Dt 1990 som jeg eier nå, gir vanvittig mye for pengene. Nydelig komfort, byggekvalitet i massevis og selvsagt flott musikkgjengivelse. Lys i klangen? Ikke i min bok. Liker transparent lyd uten slør. :)

Forsterker? Se på Schiit, de har noen usb- varianter som bør passe fint.

Lykke til! :)

Ps. Benytter Uber mic selv, med innebygget hodetelefon amp. Den fungerer veldig godt som separat mic, laget i flott metall, og driver mine 80 ohms dt 770 hodetelefoner meget tilfredsstillende. Verdt en titt / lytt.
4sound selger Uber mic.

Mvh.

Rune
Takk for tips :)
 

Alek264

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.06.2017
Innlegg
2.671
Antall liker
1.838
Sted
Høyjord
Torget vurderinger
1
Da har jeg bestilt ett par Beyerdynamic MMX 300 v2. Trenger en forsterker jeg kan bruke sammen men mic(eller med mic input).

Mvh Aleksander
 
Topp Bunn