Jeg jobber med en, han hører på danseband musikk på ett volume hinnsides hva jeg tror trommehinnene har godt av, kjører rundt i sin bil og det bryr han lite om halve byen får med seg hvilken musikk han spiller og liker.
Selv hadde jeg rødmet fra hakespissen til månen for mindre. Ikke at jeg hører på Dansebandmusikk, men det byr meg litt imot å spille Country og (ikke le nå) Michael Bolton og Boyzone m.fl. så naboene hører det også... Så at det kan by på problemer å spille musikk man i utgangspunktet liker er jeg innforstått med, da jeg til en viss grad har set slik selv.
Slik sett er hodetelefoner genialt, dessuten slipper man å plage andre med lyd i form av hva man lytter til. Hva gjelder ditt spørsmål derimot så har jeg ingen aning, men du kan jo i realiteten bruke en hvilken som helst god CD-spiller slik jeg ser det for meg... Noen bruker da egne hodetelefonforsterkere, i så måte vil du kanskje få forskjellige svar her, jeg for min del kjører derimot signalet ut til headset fra mikrofonutgangen på den intregrerte forsterkeren min mens jeg før plugget gamle headsettet rett til Marantzen jeg hadde den gangen (gikk greit dette også og lyden var levlig takket være bra headset, kan derimot ikke si at jeg har bra headset nå da det har jeg ikke lenger)...