R
Roysen
Gjest
OK fortell meg da matnytten for meg og mitt anlegg av en diskusjon på generellt grunnlag om det er forskjell på kabler eller ikke. Hvordan kan jeg dra nytte av det i mitt anlegg dersom jeg hører forskjell på kabler? ....og hvordan kan jeg dra nytte av det i mitt anlegg dersom jeg er overbevist om at det ikke kan være forskjell på kabler?Back_Door skrev:Roysen:
Er det å rette et kritisk søkelys på funksjon/pris det samme som å fungere som forumtroll?
Kan du ellers vise til at jeg har påstått at det ikke kan være forskjell på kabler??
Når det gjelder kabeldiskusjoner, prøver jeg å holde meg til saklige problemstillinger i tråder der det diskuteres teknikk/funksjon på mer generell basis. Jeg kommer ikke med påstander om spesifikke kabler, der jeg ikke har et eget grunnlag for uttalelse.
Svarene er vel gitt? Jeg mener derfor at de som ikke mener det er forskjell på kabler bør holde seg unna dette forumet da det kun ødelegger for de som ønsker å dele erfaringer omkring kabler. Når en person søker råd omkring spesifikke kabler eller når en person forteller om sine erfaringer om spesifikke kabler - vil du da påstå at det er produktivt å komme med et innlegg som på en nedlatende måte påstår at det ikke er forskjell på kabler?
Mvh
Roysen